Muvee Reveal Encore v13.0.0.29340.3157

Muvee Reveal Encore v13.0.0.29340.3157

  • کاربرد : نرم افزارساخت ویدئوهای خانگی و حرفه ای
  • نسخه :Version 13.0.0.29340.3157
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Muvee
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار muvee Reveal به شما کمک می کند تا در چند مرحله سریع ویدئوهای حرفه ای و شخصی بسازید. با بهره مندی از قابلیت حرکت خودکار و تشخیص چهره، عکس ها و ویدئوهای تان می توانند بر روی موزیک مورد علاقه تان به صورت همزمان حرکت کنند. قابلیت قرار دادن فایل ها بر روی YouTube و Facebook و یا ضبط آن ها بر روی DVD از دیگر امکانات این نرم افزار است. اکثر نرم افزار های ویدئویی موجود بسیار دشوار هستند و یادگیری آن ها پیچیده است اما muvee Reveal متفاوت است. در اکثر نرم افزار های ویدئویی شما باید علاوه بر سرمایه گذار وقت بسیار برای یادگیری زمان طولانی را نیز صرف کار با این نرم افزارها بکنید. muvee Reveal تمامی این دشواری ها را کنار گذاشته و به شما اجازه می دهد تمام تمرکزتان را بر روی کارتان قرار دهید. به کمک این نرم افزار ویدئوهای خانگی تان را بسازید و آن را در اختیار دوستان و اعضای خانواده قرار دهید. این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به هیچ راهنمای دستی ندارد. این نرم افزار برای تمام کاربرانی است که بدنبال ساخت ویدئوهای خانگی حرفه ای بدون هیاهو و دردسر می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار muvee Reveal:
- نرم افزاری برای ساخت ویدئوهای خانگی و حرفه ای
- بهره مندی از قابلیت هایی چون حذف اضافات موزیک، افزودن لو گو و ...
- قابلیت اشتراک گذاری آسان بر روی شبکه های دلخواه
- قرار دادن بر روی YouTube و Facebook
- انتقال به iPod ،iPhone ،mobile phone و PSP به صورت مستقیم
- ضبط بر روی DVD
- قابلیت انتخاب و برش قسمت های دلخواه یک فایل موزیک
- بهره مندی از 10 استایل مختلف با افکت های منحصر به فرد
- و ...

Description

Turn your videos & pictures into a movie with just one click. Tell Amazing Stories. Editing software that brings your videos and pictures together in one movie. Simply drop in your photos and videos, pick a style, and muvee creates a movie ready for you to share. muvee’s revolutionary technology automatically zooms, crops, and edits everything together, even adding music.

muvee Reveal Encore
Editing software that brings your videos and pictures together in one movie.

Editing Made Easy
- muvee does all the work. All you need to do is gather together your snapshots, video clips, and muvee turns them into a ready-to-watch movie.
- You don’t need to know hundreds of obscure controls. Just click and go.

Automatic Crop & Zoom
- muvee automatically zeroes in on the action. muvee Reveal detects where the action is happening then crops and zooms into the most important moments.

Share Your Clips Online
- Share your movie with family and friends.
- Easily export your movie to Facebook, YouTube, or to your email.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری