PolySmoother v2.3.0 for 3ds Max 2014 - 2019

PolySmoother v2.3.0 for 3ds Max 2014 - 2019

  • کاربرد : پلاگین مدیریت Smoothing Groups در تری دی مکس
  • نسخه :Version 2.3.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : PolyTools3D
  • سال تولید : 2018

توضیحات

smoothing یک از قابلیت های نرم افزار تری دی مکس برای نرم کردن یا تیز کردن لبه های بین چند ضلعی ها می باشد و با بکارگیری از smoothing group ها یا گروهای هموار سازی می توانیم تعیین نماییم که هر کدام از face های ما در کدام گروه هموار سازی قرار گیرد. چنانچه دو سطح یا دو face در داخل شی، داری گروه هم نام و یک شکل باشند، این هم نام بودن باعث می شود که سطح شی به صورت نرم و هموار قابل مشاهد شود و در صورتیکه سطح های شی در گروههایی متفاوت قرار گیرند، نتیجه ی حاصله این است که سطح شی به صورت تیز قابل رویت می شود. PolySmoother ابزاری حرفه ای برای کار با smoothing group ها می باشد و به شما اجازه می دهد تا گروه های Smoothing را به صورت سریع و آسان با رنگ های مختلف انتخاب، ویرایش، بهینه سازی و مدیریت کنید.

قابلیت های کلیدی PolySmoother:
- ایجاد لبه های نرم یا تیز بین چند ضلعی ها
- نمایش لبه های باز، مشترک و تیز
- انتخاب لبه ها با دکمه های Convexity
- پاکسازی تغییرات پشته undo هنگام غیرفعال سازی PolySmoother
- و ...

Description

PolySmoother is a tool to work with Smoothing Groups. It allows you to preview the model Smoothing Groups with different colors, select, modify and optimize them in an easy and quick way. It also features functions to preview Hard, Shared and Open edges to quickly identify them.
3ds Max uses Smoothing Groups to create hard/soft edges between polygons, by splitting/combining vertex normals. When neighboring polygons do not share the same Smoothing Group, this creates a hard edge tween them.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری