Quest Software Security Explorer v9.8.0.375

Quest Software Security Explorer v9.8.0.375

  • کاربرد : نرم افزاری برای مدیریت سطح دسترسی
  • نسخه :Version 9.8.0.375
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Quest Software Inc
  • سال تولید : 2018

توضیحات

شما می توانید با استفاده از این نرم افزار قدرتمند از یک کنسول واحد برای مدیریت کنترل دسترسی، مجوز ها و امنیت در سراسر پلتفرم های مختلف مایکروسافت از جمله (Active Directory (AD، ویندوز سرور، سرور Exchange Server، SharePoint Server و SQL Server استفاده کنید. Quest Software Security Explorer مجموعه ای از ارتقاء های امنیتی را فراهم می کند، از جمله توانایی شناسایی افرادی که دارای حقوقی برای دسترسی به منابع مختبف در سراسر سازمان هستند. شما همچنین می توانید به سرعت و از یک مکان مرکزی اعطای مجوز، کلون کردن و تغییر در سطوح دسترسی کاربران را مشخص کنید. تغییرات هدفمند یا هوشمندانه ای را به سرورهایی که توانایی اعطا و لغو یا تغییر مجوز را دارند، انجام دهید. مشاهده و مدیریت تنظیمات در عضویت های گروهی به طور مستقیم در لیست کنترل دسترسی برای یک منبع از ویژگیهای این نرم افزار است. با اعمال مجوزها بر روی اشیای محافظت شده برای غلبه بر خطاهای دسترسی می تواند در بالا بردن سطح امنیت سازمان بسیار موثر باشد. Quest Software Security Explorer شما را قادر می سازد تا مجوز ها را سریعتر و آسان تر ایجاد نمایید. یک پایگاه داده یا صفحه گسترده ایجاد کنید که مجوزها را در مورد هر جایی از درخت دایرکتوری فهرست میکند. فیلتر کردن نتایج برای نشان دادن مجوزهایی که از پوشه دیگر کاربران و یا پوشه های سورس را که در هنگام صادر کردن مجوز متفاوت است نشان می دهد. انجام جستجوهای هدفمند برای همه مکان هایی که یک گروه یا کاربر خاص به شبکه دسترسی داشته باشند و این داده ها را برای ایجاد گزارش های امنیتی ویژه ارسال کنند، از ویژگی های مهم این نرم افزار است.



ویزگی های نرم افزار Quest Software Security Explorer:

بررسی حقوق شرکت در سطح گسترده

مدیریت مجوزهای متمرکز

ادغام Enterprise Reporter Suite

اجرای امنیت و مجوزهای پیشرفته

کنترل دسترسی های بصری

و …

Description

Use a single console to manage access controls, permissions and security across your various Microsoft platforms, including Active Directory (AD), Windows Server, Exchange Server, SharePoint Server and SQL Server. Security Explorer® provides an array of security enhancements, including the ability to identify who has rights to resources across the entire organization. You can also grant, revoke, clone, modify and overwrite permissions quickly and from a central location.

Search Microsoft servers to see who has rights to resources enterprise-wide
Manage permissions across Microsoft servers from a central, unified console
Back up, baseline and restore security and permissions, all while retaining data integrity
Report on who has access to what to streamline security audits

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری