SpyAgent 10.1

SpyAgent 10.1

  • کاربرد : دستیار جاسوسی هوشمند در ویندوز
  • نسخه :Version 10.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Spytech Software and Design, Inc
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک دستیار جاسوسی هوشمند و بسیار محبوب برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز است. شاید شما هم از خواندن عنوان و موضوع این مطلب کمی تعجب کرده باشید؛ زیرا که برایتان عجیب است که به چه علت باید بر روی سیستم خود، یک ابزار جاسوسی را نصب کنیم؟ خدمت‌تان عرض خواهیم کرد! نرم افزار مذکور، قرار است که دستیار جاسوسی شما در سیستم باشد؛ این بدان معناست که شما به عنوان مدیر این سیستم کامپیوتری، قادر هستید تمامی فعالیت‌هایی را که دیگر افراد با سیستم انجام می‌دهند را ضبط و نگهداری کنید. در بسیاری از مواقع، یک سیستم کامپیوتری در خانه از سوی چندین فرد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این سناریو، مدیر سیستم در واقع فردی است که صاحب کامپیوتر بوده و بر تمامی جنبه‌های آن نظارت دارد. به عنوان مثال، اگر شما به عنوان والدین فرزند خود قصد داشته باشید فعالیت وی را در سیستم کنترل کنید، این دستیار جاسوسی می‌تواند به خوبی این وظیفه را بر عهده بگیرد.

نرم افزار مذکور، به شکلی هوشمندانه قادر است کلیه کارهای صورت گرفته در ویندوز را ضبط کرده و آن را از طریق ایمیل به مدیر سیستم ارسال کند. برای مثال، شما می‌توانید بر کلیه فعالیت‌هایی که بر روی سیستم انجام می‌گیرد را ضبط کرده و در مکانی امن نگهداری کنید. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید دیگر کاربران سیستم را از همه نظر تحت نظر خود بگیرید. اینکه فرزندان با کامپیوتر چه می‌کنند و چه میزان از وقت روزانه خود را صرف بازی، جستجو در وب، چت با دوستان و … می‌کنند، برای والدین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این نرم افزار به خوبی می‌تواند از پس این وظیفه مهم و حساس برآمده و کلیه اطلاعات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهد.
ویژگی های نرم افزار SpyAgent :

– امکان نظارت بر کلیدهای فشرده شده بر روی کببورد سیستم

– قابلیت نظارت بر ایمیل‌های ارسالی و دریافتی

– امکان نظارت بر مکالمات متنی و صوتی انجام شده به کمک برنامه‌های پیام‌رسان

– قابلیت نظارت بر مدت زمان استفاده شده از نرم افزارها

– قابلیت نظارت بر مدت زمان روشن بودن سیستم

– بررسی دقیق ترافیک استفاده شده در فضای وب

– امکان نظارت بر فایل‌های ارسالی و دریافتی

– امکان مشاهده فایل‌های باز شده در ویندوز

– نظارت بر حافظه کلیپ بورد سیستم

– مناسب برای نظارت بر کودکان در فضای آنلاین

– امکان جلوگیری از دسترسی به صفحات خاص و یا برنامه‌های پیام‌رسان

Description

Our Most Popular Computer Monitoring Spy Software for 18+ Years!

Do you know who your child or employee is chatting with or emailing? What websites do they visit? What are they doing on your computer? Are your employees really working, or are they getting paid to waste time - or worse? Learn the truth today!

Spytech SpyAgent is our award winning, powerful computer spy software that allows you to monitor EVERYTHING users do on your computer - in total stealth. SpyAgent provides a large array of essential computer monitoring features, as well as website and application content filtering, chat client blocking, real-time activity alerts, and remote delivery of logs via email or FTP. SpyAgent's innovative and easy to use feature-set is unmatched, and provides the ultimate all-in-one computer monitoring software package.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری