Bongo 2.0 for Rhinoceros 6

Bongo 2.0 for Rhinoceros 6

  • کاربرد : برای ساخت انیمیشن در راینو
  • نسخه :Version 2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Robert McNeel
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از قابلیتهایی که همه کاربران یک نرم‌افزار مدلسازی سه بعدی از آن انتظار دارند، ایجاد انیمیشن از مدل ساخته شده است. راینو به صورت پیش‌فرض امکاناتی برای این منظور در نظر گرفته است، که آنها را می‌توانید در نوارابزارهای مربوط به انیمیشن (Animation، Animation Setup و Animation Preview) پیدا کنید. اما این ابزارهای ساده در واقع تنها با تغییر موقعیت دوربین انیمیشن ایجاد می‌کنند.

ابزارهای انیمیشن راینو

پلاگین Bongo که خود نیز تولید دیگری از Mcneel و شرکاست، جای خالی ابزارهای انیمیشن را در راینو پر کرده است. Bongo با اضافه کردن یک Timeline به راینو، امکانات کاملی برای ساخت انیمیشن از مدلهای سه بعدی ساخته شده در راینو را فراهم می‌کند. در این پست این پلاگین ارزشمند و کاربردی به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است. همچنین به زودی در پستهای بعدی آموزشهای مربوط به این پلاگین نیز در سایت Rhino5.ir قرار خواهد گرفت.

Description

Brings professional animation to the Rhinoceros application.

Bongo is a powerful Rhinoceros plugin that allows professionals to render animations using the 3D objects designed in Rhino. The add-in uses familiar keyframe tools found in most high-end animation packages.

Animate moving, scaling, and rotating Rhino objects without exporting. Objects and viewport animations are editable in the Rhino window using simple drag and drop. Modify your objects and motion data without losing valuable time changing between programs.

Easily preview your animations inside Rhino, in real time, in any shading mode by scrubbing the timeline or playing the animation. Then render straight to an animation file using any Rhino renderer including wireframe, openGL, render preview, render, TreeFrog, Flamingo, and Penguin.

Bongo is also great for demonstrating moving objects using real-time playback in the Rhino viewports - just drag the timeline around to show a client how your design works.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری