TunesKit Audio Converter 2.3.0.35

TunesKit Audio Converter 2.3.0.35

  • کاربرد : نرم افزار حذف قفل DRM
  • نسخه :Version 2.3.0.35
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TunesKit Audio Converter
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مدیریت حقوق دیجیتالی (Digital rights management یا DRM) به فناوری هایی گفته می شود که سازندگان سخت‌افزار، ناشران و دارندگان حق تکثیر به کار می برند تا استفاده از ابزارهای دیجیتالی یا خود محتوای دیجیتال را کنترل کنند. این اصطلاح برای فناوری هایی استفاده می شود که نمی گذارند محتوای دیجیتال به شکلی جز آن که عرضه‌کنندهٔ آن می خواهد، به کار بروند. اما مشکل اینجاست که این قفل های دیجیتال گاهی ممکن است جلوی کارهای کاملاً قانونی را هم بگیرند؛ مثلاً نگذارند که کاربران از سی‌دی ها و دی وی دی هایشان نسخهٔ پشتیبان بگیرند و یا محتوای در دسترس شان را به فرمت دلخواه شان تبدیل نمایند.
TunesKit Audio Converter یک راه حل قانونی برای به اشتراک گذاری فایل های صوتی و ویدئویی DRM است. با استفاده از این نرم افزار دیگر لازم نیست به مشکلات کار با فایل های DRM حفاظت شده فکر کنید. این نرم افزار قادر به حذف قفل DRM از روی فایل مورد نظر و تولید فایل صوتی یا ویدئویی در کیفیت بالا و قابل پخش در تمامی دستگاه های مختلف و پرطرفدار مانند iPod, iPhone, PSP, Xbox, Android، MP3 players و... که دارای قابلیت پخش فایل های موسیقی و فیلم هستند و یا پخش به وسیله پلیر گوناگون موجود در کامپیوتر می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TunesKit Audio Converter:
- حذف قفل DRM از فایل های صوتی و تصویری WMA, WMV, M4V, M4B ، M4P و ...
- پشتیبانی از فرمت های خروجی مختلف برای دستگاه های قابل حمل مانند iPod, iPhone, iPad, PSP, Blackberry, Android, Nokia, PS3, Windows mobile و ...
- دارای یک فیلتر هوشمند برای یافتن فایل های دارای حفاظت DRM درسیستم و حذف DRM آن ها
- امکان تبدیل فیلم به فرمت های ویدئویی video: AVCHD (MTS/M2TS), AVCHD Lite, HD MKV(H.264, MPEG-2 HD), HD WMV(VC-1), HD MOV(H.264, MPEG-4), HD TS
- استخراج کامل صدا از ویدئو در فرمت های M4A, MP3, WMA, WAV, OGG, AAC, AC3, APE و MKA
- کنترل تنظیمات خروجی مانند کانال صوتی، سایز و ...
- تبدیل گروهی و سریع
- و ...

اما وجه تمایز TunesKit Audio Converter نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
نرم‌افزار TunesKit Audio Converter برای حذف قفل DRM از برنامه‌ Apple Music، فایل‌‎های M4P آیتونز و کتاب‌های صوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به لطف این برنامه هوشمند و منحصربفرد می‌توانید فایل‌های صوتی قفل شده با محافظ DRM را به فرمت‌های قابل پخش در تمامی دستگاه‌های صوتی تبدیل کنید.

Description

A full-featured audio converting tool that allows you to convert all kinds of audio files, including FairPlay DRM protected and unprotected music, audiobooks to MP3, M4A, AAC, FLAC, WAV, M4B to listen everywhere.

Due to DRM restriction, audio files including Apple Music, iTunes songs, audiobooks and any other audio tracks can only be played on the specific players or devices. If you are tired of this limitation and want to play the protected audio files on any cross-platform device, such as Android and Windows phones, tablets, etc., you just need to use the TunesKit DRM Audio Converter to strip the DRM protection easily from Apple Music, iTunes M4P songs, M4A, M4B audiobooks as well as Audible AA, AAX audiobook files.

Supported Input Formats
DRM Audios: iTunes M4P, Apple Music, Audible AA, AAX, iTunes M4B, M4A
DRM-Free Audios: M4A, M4B, M4P, M4R, MP3, M4A, MP2, MPA, WMA, AAC, AC3, MKA, OGG, AIFF, RA, RAM, WAV, APE, FLAC, AA, AAX, etc.

Supported Output Formats
Audio Formats: MP3, M4A, WAV, AAC, FLAC, M4B

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری