کتاب کار ریاضی پایه سوم راهنمایی

کتاب کار ریاضی پایه سوم راهنمایی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آنیتا عبدالهی نانواپیشه
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

هدف ما در این کتاب، ضمن معرفی طیف وسیعی از تعاریف و اصطلاحات ریاضی، ارائه تست هایی است که دانش آموزان را با انواع مختلفی از سوالات المپیاد، آزمونهای علمی و کنکورهای آزمایشی آشنا سازد. عقیده ما این است که اگر به دانش آموزان توضیحات کافی درباره علم ریاضیات و مفاهیم آن داده شود، درک بسیار بهتری از آن خواهند داشت لذا در کتاب حاضر قبل از ارائه تست ها، توضیحات و مثال-هایی آورده ایم تا قلمرو موضوع، بیشتر مشخص گردد و انگیزه ای برای مطالعه آن ایجاد شود. این کتاب شامل شش فصل می باشد که در تمامی این فصول با تاکید بر ارائه تست هایی، هدف عمومی ، ایجاد زمینه هایی در دانش آموزان است که  آن ها را قادر  سازد علاوه بر انجام اعمال ریاضی، کاربرد ریاضیات را در زندگی روزمره مشاهده نموده و به بررسی مسائل محیط اطراف بپردازد. معمولا مسائلی که در ریاضیات مطرح هستند به  گونه ای هستند که افق های تازه ای را در برابر دانش آموزان باز می نمایند و در نتیجه دانش آموزان از وسعت دید بیشتری برخوردار می شوند. در خاتمه مراتب قدردانی خود را از تمامی کسانی که بنده را در تدوین این کتاب یاری نمودنداعلام می دارم آنیتا عبدالهی نانواپیشه, تست ریاضی راهنمایی, حل المسائل ریاضی راهنمایی, دانلود کتاب گام به گام ریاضی, رشته ریاضی فیزیک, سوالات المپیاد, سوالات امتحان تیزهوشان ریاضی, کتاب ریاضی سوم راهنمایی, کنکورهای آزمایشی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری