طراحی و پیاده سازی سیستم چک الکترونیک در ایران

طراحی و پیاده سازی سیستم چک الکترونیک در ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فریا نصیری مفخم
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

کامپیوتری گسترده و فّناوری اطلاع ات در عرصه تجارت و بازرگانی – در بخش های خرده و عمده فروشی تحولات عمیقی را در روابط اقتصادی بین افراد، شرکت ها و دولت ها، و حرکت از مبادلات سنتی مبتنی بر کاغذ به سوی مبادلات الکترونیکی پدید آورده است . تجارت الکترونیکی، امروزه در شاخه های مختلفی از زندگی بشر وارد شده است، به گونه ای که خرید مایحتاج روزانه، امور بانکی، تحصیل و کار از راه دور، همگی به ساده ترین شکل ممکن با درَنوردیدن زمان و مکان در سراسر این کره خاکی به انجام می رسند. خریدار برای خرید در دنیای فیزیکی، مبلغ کالا را به صورت رو در رو توسط پول نقد، چک، کارت اعتباری ، پیش پرداخت، و یا از طریق مراجعه به بانک به وسیله حواله بانکی، به فروشنده پرداخت می کند . در چندین سال گذشته، سیستم هایی برای پرداخت الکترونیکی به روشهای اعتباری، چک و پول نقد در مؤسسات تحقیقاتی و کمیته های استاندارد معرفی شده است . پول الکترونیکی, تجارت الکترونیکی در ایران, چک الکترونیک, چک کامپیوتری, چک و پول الکترونیکی در اینترنت, حواله بانکی, دولت الکترونیک, سیستم های مبادلات ارزی, کارت اعتباری, مبادلات پولی در اینترنت, مبادلات مجازی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری