صفحه آرایی و کمپین تبلیغاتی کتاب

صفحه آرایی و کمپین تبلیغاتی کتاب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نگار بهروزی فر
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

این کتاب بر اساس صفحه آرایی و کمپین تبلیغاتی کتاب ترانه های وبلاگی با مضمون ادبیات در دنیای مجازی انجام گرفته است. در ابتدا نگاهی به تاریخچه صفحه آرایی در ایران و جهان شده است. همچنین مواد و مصالحی که در گذشته استفاده میشده بررسی شده اند. سپس به آشنایی با صفحه آرایی و اصول آن پرداخته و در مرحله بعد انواع صفحه آرایی از جمله مجله، کاتالوگ و کتاب معرفی شده است. در رابطه با صفحه آرایی کتاب به ترکیب بندی و تصویر سازی نیز پرداخته شده. پس از صفحه آرایی به مرحله تبلیغات رسیده و در این زمینه به طور کلی در مورد کمپین صحبت شده است. همچنین نگاهی به گذشته تبلیغات شده که در این رابطه بیشتر تبلیغات کتاب در گذشته مورد توجه بوده. آموزش صفحه آرایی, آموزش طراحی بروشور, آموزش طراحی کاتالوگ, اصول و تکنیک های صفحه آرایی کتاب, پایان نامه رشته گرافیک, تاثیر تبلیغات گرافیکی, تاریخچه صفحه آرایی در ایران, تبلیغات جلد کتاب, ترکیب بندی و تصویر سازی, صفحه آرایی کتاب, طراحی جلد مجله, طراحی حرفه ای گرافیکی, نگار بهروزی فر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری