مجموعه مقالات آموزش مسایل زناشویی

مجموعه مقالات آموزش مسایل زناشویی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سایت پزشکان ایران
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

شخصیت جنسی افراد با هویت جنسی آنها تفاوت دارد در واقع هویت جنسی یکی از اجزاء زندگی جنسی افراد است . هویت جنسی قابل مشاهده ترین جزء از اجزاء زندگی جنسی انسانها می باشد . پس هرگز زندگی جنسی را برابر با شهوت جنسی ندانید . کم نیستند افرادی که برای مقابله با غریزه جنسی و جلوگیری از شهوت جنسی به اشتباه با زندگی جنسی خود مقابله می کنند و در انتها به زندگی جنسی خود در تمام عمر آسیب می زنند . . نکته مهم که هرگز نباید فرموش کنیم این است که اجتماع ، وجدان و دین بر سلامت شخصیت جنسی  افراد تاکید دارند افراد در صورتی فعالیت جنسی نرمال و  روابط زناشویی موفق خواهند داشت که  تمامی مراحل شخصیت جنسی را به شکل صحیح طی کرده باشند و در حال حاضر زندگی جنسی نرمال داشته باشند. شخصین جنسی و یا زندگی جنسی ۵ مرحله دارد که باید تمامی آنها طبیعی باشد تا فرد در انتهای آن یک عملکرد جنسی طبیعی  و رضایت بخش داشته باشد . این ۵ مرحله به شرح زیر است : ۱ – هویت جنسی    ۲ -جهت‌گیری جنسی   ۳ – تمایل جنسی   ۴ – نقش جنسی   ۵ – عملکرد جنسی. شما قبل از اینکه به مرحله عملکرد جنسی برسید ، باید از سلامت خود در ۴ لایه دیگر اطمینان حاصل کنید . بیماری های جنسی, تمایلات جنسی, رابطه نامتعارف جنسی, روابط زن و شوهر, روابط زناشویی, شخصیت جنسی, شهوت جنسی, غریزه جنسی, کاهش تمایلات نفسانی, مسائل جنسی, مسائل زناشویی, مشکلات جنسی جامعه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری