آموزش خیاطی به روش ساده

آموزش خیاطی به روش ساده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهره عباسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

زنان ایرانی از قدیم با هنر خیاطی آشنا بوده وهمیشه در خانواده نقش موثری را ایفا می کردند وبا هنرهای دستی خود به اقتصاد خانواده کمک شایانی مینمودند. همانگونه که می دانید در فراگیری خیاطی،روش هایی وجود دارد من جمله:خیاطی بدون الگو. یکی از مشخصات این روش،ساده بودن آن است زیرا یادگیری آن سریع وکم هزینه تر می باشد وخیلی زود به نتیجه می رسد،بنابراین بیشتر زنانی که علاقمند به روش خیاطی بدون الگو هستند این هنر را سریع تر فرا می گیرند. کتاب آماده شده نوشته ی زهره عباسی شما را براحتی و با تصاویر مختلف با هنر خیاطی آشنا می کند. آموزش تنگ کردن پیراهن, آموزش تنگ کردن دامن, آموزش تنگ کردن شلوار, آموزش خیاطی, آموزش دوخت چادر, آموزش کار با چرخ خیاطی, آموزش کوتاه کردن شلوار, اندامی کردن پیراهن, پیژامه, جاو دامن, دوخت چادر ملی, دوخت زیرشواری, دوخت لباس نوزاد, روش اندازه گیری بلوز دامن و شلوار, ساسون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری