آشنایی با شبکه های حسگر بی سیم

آشنایی با شبکه های حسگر بی سیم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

شبکه حسگر شبکه ای است متشکل از تعداد زیادی گره کوچک. در هر گره تعدادی حسگر و یا کارانداز وجود دارد. شبکه حس/کار بشدت با محیط فیزیکی تعامل دارد. از طریق حسگرها اطلاعات محیط را گرفته و از طریق کار انداز ها واکنش نشان می دهد. ارتباط بین گره ها بصورت بی سیم است. هرگره بطور مستقل و بدون دخالت انسان کار میکند و نوعا از لحاظ فیزیکی بسیار کوچک است ودارای محدودیت هایی در قدرت پردازش, ظرفیت حافظه, منبع تغذیه, … می باشد. این محدودیت ها مشکلاتی را بوجود می آورد که منشأ بسیاری از مباحث پژوهشی مطرح در این زمینه است. این شبکه از پشته پروتکلی شبکه های سنتی  پیروی می کند ولی بخاطر محدودیت ها و تفاوتهای وابسته به کاربرد, پروتکل ها باید باز نویسی شوند. Ptolemy شبیه ساز, امنیت شبکه حسگر بی سیم, انواع شبکه سنسوری, تاریخچه شبکه حسگر, شبکه ادهاک, شبکه حسگر بی سیم, شبکه حسگر چیست, شبکه حسگر سیم دار, شبکه سنسوری, شبیه سازی jsim, شبیه سازی شبکه حسگر بی سیم, گره ها در شبکه سنسوری, مدل سازی شبکه حسگر, مسیریابی شبکه حسگر, موارد کاربرد شبکه حسگر, نحوه پیاده سازی شبکه حسگر, نرم افزارهای شبیه سازی شبکه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری