زن چیست مرد کیست

زن چیست مرد کیست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

موضوع تفاوت های اساسی سیستم مغزی دو جنس مرد و زن، کاملا مشهود و بارز است. مى توانم با نوک پنجه، به آرامى از کنار آن بگذرم، ولى فکر مى کنم شما هم مایلید بدانید نظریه ی این کتاب بر چه پایه اى طراحى شده است. خوب در این کتاب آمده است: سیستم مغزی زنان عمدتا به موضوع همدلى و همدردی، به شدت حساس است. سیستم مغزی مردان عمدتا نسبت به درک و ساخت نظام و سیستم، بسیار حساس است. امیدوارم در پایان این کتاب بتوانیم شما را نیز قانع کنم که این نظریه، صحیح است و از آن حمایت کنید. ولى مطمئنم که عده ای از خوانندگان، با مطالعه ی حتى اولین صفحه از این کتاب، کمى هوشیارمى شوند و احساس خطر مى کنند. آیا این نظریه، برای آن دسته افرادی که از تفاوتهای موجود و تمایزاتى که در جوامع، میان زن و مرد قائل مى شوند، شکایت دارند، مفید خواهد بود؟ احساسات زنان, تفاوت های زن و مرد, حالت های زنانه, روابط دختر و پسر, روابط زن و مرد, روانشناسی زنان, روانشناسی مرد, زن ایرانی, زنان بیوه, مرد ایرانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری