آشنایی با منبع تغذیه و پاور سیستم کامپیوتری

آشنایی با منبع تغذیه و پاور سیستم کامپیوتری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نوید صدیقی
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

اکثر افراد به دلیل عدم آگاهی از توان،کیفیت و نقش کلیدی منبع تغذیه در هنگام خرید و یا ارتقای سیستم خود، همواره بودجه کمتری را صرف تهیه آن نسبت به سایر قطعات سخت افزاری می نما یند، که این مسئله در دراز مدت موجب بروز مشکلات بسیاری برای کاربران می گردد. به همین دلیل شرکت آینده سیما از سال گذشته اقدام به عرضه جداگانه کیس و پاور نمود تا فرهنگ انتخاب پاور مناسب جهت سیستم را در بازار سخت افزار معرفی نماید. هدف از این کار آگاهی دادن غیر  مستقیم به مشتری و توجه به اهمیت منبع تغذیه می باشد چرا که با این روش مشتری در هنگام خرید منبع تغذیه، مجبور به تعیین حدود توان مصرفی سیستم خود سپس انتخاب پاور با توان و کیفیت مناسب می گردد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با قلب تپنده سیستم خود آشنا نماییم. اجزای داخلی منبع تغذیه, بهترین منبع تغذیه, پاور کامپیوتر, پاور وات بالا, دور فن, فن پاور, قیمت پاور, کانکتور 24 پین, مدار پاور, مشخصات فنی پاور, منبع تغذیه کامپیوتر, ولتاژ منبع تغذیه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری