آموزش زبان XHTML

آموزش زبان XHTML

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بهنام حسن پور
  • چاپ و سال / کشور: 2010

توضیحات

زبان امتدادپذیر نشانه‌گذاری فرامتن یا اکس‌اچ‌تی‌ام‌ال (Extensible HyperText Markup Language – XHTML) همان اچ‌تی‌ام‌ال است به همراه رعایت دقیق تمامی قواعد و دستورات نحوی نزدیک‌تر به زبان اکس‌ام‌ال که موجبات افزایش اطمینان از عمل‌کرد صححیح سندها در شرایط پیچیده‌تر موجود در اینترنت امروزین را فراهم می‌سازد. XHTMLها، نوع‌های سندها و ماژول‌ها در حال حاضر و در آینده هستند که در واقع زیر مجموعه و گسترش یافته HTML4 است. این نوع اسناد بر پایه XML هستند هستند و برای کار در ترکیب با عامل کاربر مبتنی بر XML طراحی شده‌اند. XHTML جایگزینی برای HTML و در واقع آخرین نسخه آن در حال حاضر است.   XHTML, آخرین نسخه html, آموزش xhtml, آموزش xml, بهنام حسن پور, زبان ابرمتن, زبان اچ تی ام ال, زبان نشانه گذاری, طراحی وب سایت, ماژول ها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری