آموزش گیتار بیس

آموزش گیتار بیس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پوریا مفتون
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

در این کتاب سعی شده با بیانی کاملا ساده به موضوع های مورد بحث پرداخته شود و در صورت نیاز تمریناتی در جهت تفهیم بهتر برای هنرجو مطرح شود و با شناخت کلی از مفاهیم ، حروف و علایم اختصاری که دانستن آن برای نوازنده ضروری میباشد به عنوان سکوی پرتاب عمل کرده و هنرجو را با اطلاعات اولیه مورد نیازش از مرحله آموزش پایه توانایی نوازندگی تحقیقی ،روی قطعات آهنگسازان مختلف ( گیتار بیس ) سوق داده باشم. امیدوارم کوششهای این حقیر توانسته باشد در راه عشق به ذات هنر و هنرمند حقیقی ثمربخش واقع شود. آشنایی با گیتار, آکوردهای گیتار, آموزش ارگ زدن, آموزش پیانو, آموزش تنبک زدن, آموزش خوانندگی, آموزش سنتور, آموزش سه تار, آموزش گیتار, آموزش نوازندگی, انواع گیتار, پوریا مفتون, تنظیم کردن گیتار, سیم گیتار, قیمت گیتار بیس, کوک کردن گیتار, گیتار بیس, مدهای ماژور و مینور
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری