فوتبال علیه دشمن ترجمه عادل فردوسی پور – بخش اول

فوتبال علیه دشمن ترجمه عادل فردوسی پور – بخش اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سایمون کوپر
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

فوتبال علیه دشمن نام یک کتاب نوشته سایمون کوپر با درون‌مایهٔ فوتبالی – سیاسی است که در سال ۱۹۹۴ منتشر شد. این کتاب خوب به فروش رسید و در همان سال برندهٔ جایزهٔ «کتاب ورزشی برتر سال موسسه ویلیام هیل» شد. موضوع این کتاب، مشاهدات عینی کوپر از اثرات فوتبال در ساختار اجتماعی و سیاسی کشورهای مختلف است. در این کتاب به فوتبال در ایران اشاره‎ای نشده‌است. این کتاب اثر جدیدی است که در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شد. متن کتاب جالب و گیرا و جذاب است و عادل فردوسی پور توانسته با مهارت ترجمه این اثر را به انجام برساند. بدون شک مهمترین تاثیری که ورود عادل فردوسی‌پور به عرصه ترجمه کتاب دارد آشتی عموم جماعت فوتبال‌دوست با کتاب است. شما میتوانید بخش اول این کتاب را از سایت دانلود کنید. دانلود کتابهای ورزشی, سایمون کوپر, کتاب ترجمه شده توسط عادل فردوسی پور, کتاب عادل فردوسی پور, کتاب فوتبال علیه دشمن, کتاب فوتبالی, کتابهای پرفروش ایران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری