آموزش برنامه نویسی سوکت

آموزش برنامه نویسی سوکت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : غلامرضا صابری تبریزی
  • چاپ و سال / کشور: 2010

توضیحات

اصلی ترین عامل در یک ارتباط شبکه ای Socket میباشد که اعمال شبکه را بصورت خواندن و نوشتن در یک فایل شبیه سازی نموده است . سوکت در اصل مانند یک کانال ارتباطی است که میان دو نقطه ایجاد شده و پیغامها رد و بدل میشود. برای داشتن یک ارتباط شبکه ای باید یک سوکت ایجاد کنیم ( منظور نرم افزاری هستش ) که لازمه این کار اینه که بدانیم برای گوش دادن داریم ایجاد میکنیم یا برای فرستادن پیام . اگه برای فرستادن پیام باشه که پر واضحه که نیاز به آدرس مقصد داریم . اما این کافی نیست. امروزه آپارتمان نشینی رونق گرفته و تو کامپیوتر هم نفوذ کرده. برای فرستادن نامه امروزه تنها آدرس ساختمون طرف کافی نیست و نیاز به شماره واحد اون هم هست . آموزش برنامه نویسی, آموزش برنامه نویسی تحت لینوکس, برنامه نویسی socket, برنامه نویسی سوکت, برنامه نویسی شبکه, برنامه نویسی لینوکس, تابع socket
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری