آنتن های وایرلس

آنتن های وایرلس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسام الدین حاجیلو
  • چاپ و سال / کشور: 2010

توضیحات

آنتن ها را می توان به دو رده کلی درون ساختمان (Indoor)و بیرون ساختمان (Outdoor) تقسیم بندی کرد. آنتنهای بیرونی عموماً دارای جنس, پوشش و اتصالاتی هستند که بتوانند در شرایط دشوار فضای آزاد مثل باد, طوفان, برف, باران و سرما و گرمای شدید دوام بیاورند. در حالی که آنتنهای درون ساختمان با ظاهر و پوشش ظریف و حتی الامکان زیبا ساخته می شوند تا باعث زشت شدن محیط داخلی ساختمان و دکوراسیون آن نشوند.آنتنهای درونی را نمی توان در بیرون ساختمان نصب کرد مگر آنکه در مشخصات آن به صراحت به ویژگی ( درونی/بیرونی) اشاره شده باشد. از دیدگاه روش نصب , آنتن ها را می توان به چند رده زیر تقسیم بندی کرد: سقف کوب (Ceiling Mount) و سقف آویز (Ceiling Patch) قابل نصب بر روی پایه یا دکل (Mast Mount ) دیوار کوب (Wall Patch) آنتن YAGI (قابل نصب بر روی پایه یا دکل ) آنتنهای بشقابی (قابل نصب بر روی پایه یا دکل ) ( Dish or Parabolic Antennas )   آنتن بشقابی, آنتن هوایی, آنتن وایرلس, انتن, حسام الدین حاجی لو, شبکه وایرلس, قیمت آنتن وایرلس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری