آموزش نرم افزار مالتی مدیا بیلدر

آموزش نرم افزار مالتی مدیا بیلدر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : گروه فناوری اطلاعات تبریزی
  • چاپ و سال / کشور: 2010

توضیحات

MMB نرم افزاری نسبتا ساده و در عین حال قدرتمند برای ایجاد Autorun های کاربردی و زیبا بهمراه طیفی از فایلهای اجرایی است. این کتاب شامل مطالب زیر است : – تنظیم مشخصات صفحه و قرار دادن عکس در پس زمینه پروژه – قرار دادن موزیک روی اتوران و تنظیمات آن -ساخت یک دکمه بااستفاده ازتصاویر و تعیین لینک برای اجرای یک برنامه – ساخت دکمه برای پخش و توقف پخش فایلهای صوتی – ساخت دکمه برای رفتن به صفحه بعد و افکت گذاری مابین صفحات – ساخت لینک مخفی برای ارسال ایمیل – فارسی نویسی در برنامه و نحوه نصب فونت هنگام اجرای برنامه – ساخت کلید میانبر برای اجرای یک برنامه – ساخت دکمه خروج – ساخت خروجی از برنامه ، تست آن و تعیین فایلهایی که باید روی سی دی رایت شوند و..   آموزش multimedia builder, آموزش مالتی مدیا بیلدر, برنامه نویسی به زبان ساده, مولتی مدیا بیلدر, نرم افزار ساخت اوتوران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری