ترفندهای افزایش سرعت ویندوز XP

ترفندهای افزایش سرعت ویندوز XP

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میلاد میرنجاتی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

در این کتاب چندین روش برای بالا بردن سرعت ویندوزXPمعرفی شده است که شما میتوانید با استفاده از آنها این کار را به سادگی انجام دهید. در این کتاب سعی شده راه هایی را معرفی نماییم که  سرعت ویندوزxpرا بالاتر ببرد. شما می توانید با خیالی آسوده این مراحل را انجام دهید ، زیرا این نکات قبلا تست شده اند و هیچ مشکلی را پدید نمی آورند. روشهای بسیار متنوع دیگری نیز وجود دارند که به طرق مختلف در این وبلاگ در مورد آنها بحث شده است. با توجه به اینکه ویندوزXPتبدیل به یکی از عمومی ترین  ویندوزهای مورد استفاده توسط کاربران مختلف گشته است ، و با توجه به اینکه سیستم های مختلف با قدرتهای متفاوتی از این ویندوز استفاده مینمایند ، بنابراین شما میتوانید با این روشها در واقع ویندوزXPخود را با شرایط سیستم خود مطابقت داده و بهترین نتیجه و استفاده را از آن داشته باشید. افزایش سرعت ویندوز, ترفند ویندوز, ویندوز xp
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری