طالع‌بینی سال تولد

طالع‌بینی سال تولد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله ویستا
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

کتاب طالع‌بینی سال تولد از مجله ویستا به معرفی خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر اساس طالع‌بینی چینی سال تولد می‌پردازد. در بخشی از کتاب طالع‌بینی سال تولد می‌خوانیم: اسب همیشه خود را آراسته و ستودنی می‌نماید و می‌داند چگونه لباس بپوشد. او به مکان‌های عمومی مانند: کنسرت، تئاتر، گردهمائی‌ها، مسابقات ورزشی و مهمانی‌ها علاقه خاصی دارد. وی اغلب خوش اندام و ورزشکار است. اسب بسیار خوش برخورد، خوش صحبته، با نشاط، دلسوز، شوخ، سرگرم‌کننده و در همه حال محبوب و دوست‌داشتنی است روحیه اسب با فعالیت‌های سیاسی بسیار سازگار است و این گونه کارها او را خشنود می‌کند و به او امکان رشد می‌دهد. اسب با شگردی خاص، دیگران را زیر سلطه خود در می‌آورد و فرمان‌بردار خود می‌کند. انواع طالع بینی, طالب بینی قهوه, طالح نحس, طالع بینی, طالع خصوصیات شخصیتی, مجله ویستا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری