جنگ ارزی

جنگ ارزی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مرکز بررسی‌های دکترینال
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

روی‌کرد این کتاب در بررسی «جنگ ارزی»، نسبت به کشورها و جریان‌های مخالف ایالات‌متحده‌ی آمریکا در جهان، خصوصاً جمهوری اسلامی ایران، روی‌کردی جهت‌دار و مغرضانه است. کتاب سعی کرده  ایران را در فضای جنگ ارزی علیه آمریکا فعال نشان دهد، در حالی‌که در طول تاریخ این آمریکا بوده است که فعالانه به جنگ ارزی علیه سایر کشورها از جمله ایران دست زده است. در مقابل تاکنون ایران در فضای «جنگ ارزی» منفعل بوده و دائم در معرض تهاجمات آمریکا و دلار آن قرار داشته است ـ که مؤلفه‌های آن را می‌توان در پرونده‌ی جنگ‌های ارزی مشاهده کردـ‌، اما این کتاب، آمریکا را به‌عنوان طرف مظلوم و خسارت‌دیده‌ی این مخاصمه قلمداد می‌کند و دشمن مهاجم و متخاصم را کشورهای دیگر می‌داند. با این همه، با توجه به ارتباط محتوایی این کتاب با موضوع «جنگ ارزی» و انگشت‌شمار بودن کتاب‌هایی که در این حوزه نوشته شده‌اند، این کتاب در بخش کتاب‌شناسی پرونده‌ی جنگ‌های ارزی قرار داده شده است. دلار آمریکا, دلار کانادا, قیمت ارز, قیمت دلار, مرکز بررسی‌های دکترینال, نوسانات ارز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری