اسرار ماندگاری عشق و برقراری ارتباط بین مریخی ها و ونوسی ها‎

اسرار ماندگاری عشق و برقراری ارتباط بین مریخی ها و ونوسی ها‎

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دکتر جان گری
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

کتاب «اسرار مانگاری عشق» که یکی از آثار برگزیده‌ ی نویسنده و روانشناس مشهور، دکتر جان گری است، پیام آور عشق است و رازهای ماندگاری و بقای آن را به ما می آموزد. دکتر جان گری در این کتاب روشهای ارتباط برقرار کردن و چگونگی حفظ ارتباط بین همسران را توصیف می‌کند. کتاب، مهارت های ساده و باارزشی ارائه می‌ کند که همسران به کمک آن می‌ توانند درک خویش را نسبت به همسرشان و نیازهای او افزایش دهند. هم ‌چنین نشان می‌دهد چگونه یک ارتباط هدفمند باعث جاودانگی عشق، احساس و درک می شود. در واقع جان گری با بیان نکات ریز و کلیدی در روابط بین زوجین، به ایشان در درک فردی خویش کمک می‌کند و حتی افرادی که چنین رابطه‌ای را تجربه نکرده‌اند با مطالعه کتاب می‌توانند به نکات اخلاقی بسیاری در خویش پی ببرند. جاودانگی عشق, دکتر جان گری, روشهای ارتباط برقرار کردن, ماندگاری عشق, معصومه آمِدی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری