نامه های رئیس جمهور

نامه های رئیس جمهور

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد حاجی زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

این مجموعه گزیدۀ محدودی از هزاران نامه، گفتگو و درد دل با ریاست جمهوری است. در این مجموعه ترتیب و یا تقدم و با تاخری برای نامه ها در نظر گرفته نشده و اگر در جایی ترتیبی هم به چشم بخورد قطعا بر پایه احساس است. سعی برآن شده که نامه های معمولی، خودمانی و احساسی اداره کنندۀ این مجموعه باشند و به همین دلیل از آوردن نامه های جامعه روحانیت، دولتمردان، نهادها، علما، قشرهای سیاسی و نمونه های آن خودداری شده و یکی دو سه تا نامه از این دست تنها به عنوان نمونه است. ازآنجا که گردآوری و تدوین تمامی گفتگوها، نامه ها و حرف هایی که خاتمی مخاطب آنهاست نیاز به فرصتی بیشتر داشت و در این مختصر نمی گنجید نوید تمامی آنها را برای آتیه میدهم با این شرط که عمر شتابنده را تاملی باشد و اگر نبود… دیگران هستند. ریاست جمهوری, ریاست جمهوری خاتمی, سید محمد خاتمی, محمد حاجی زاده, نامه فدایت شوم, نامه های سیاسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری