آخرین برگ

آخرین برگ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هوشنگ مستوفی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

نویسنده و مترجم ایرانی. از دانشگاه تهران در رشتۀ زبان و ادبیات فارسی مدرک کارشناسی گرفت. از اواخر دهۀ ۱۳۲۰ش به ایراد سلسله سخنرانی‌هایی دربارۀ ادبیات ایران و جهان پرداخت که مورد استقبال مردم قرار گرفت. کار مطبوعاتی خود را از ۱۳۳۰ آغاز کرد و علاوه بر همکاری با نشریه‌های مختلف، سال‌ها در تنظیم برنامه‌های رادیویی ازجمله: «ادبیات و هنر» و «پنج و سه دقیقه»، نقش مؤثر و فعالی داشت. مقالات بسیاری از او در مطبوعات به‌صورت ترجمه و نگارش به‌چاپ رسیده است. از آثار اوست: اشتیاق؛ سایۀ گذشته؛ شعرای بزرگ ایران از قرن سوم تا نیمه قرن پنجم؛ برنامه‌های رادیویی، در ۳ جلد. قسمت اول برنامه های رادیویی هوشنگ مستوفی دفتر اول: ترجمه ها دفتر دوم: بهترین اشعار برخی عناوین عبارتند از: هدیه سال نو از اُ. هنری آخرین برگ از اُ. هنری بهار عشق از آندره موروا بازگشت زندانی از آندره موروا آرلزین از آلفونس دوده بیچارگان از ویکتور هوگو پیام گل به پروانه از ویکتور هوگو ابر از پرسی بیچ شللی ویلن زن از هانری بردو آرلزین از آلفونس دوده, ابر از پرسی بیچ شللی, بازگشت زندانی از آندره موروا, بهار عشق از آندره موروا, بیچارگان از ویکتور هوگو, پیام گل به پروانه از ویکتور هوگو, هدیه سال نو از اُ. هنری, هوشنگ مستوفی, ویلن زن از هانری بردو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری