یک رئیس جمهور به فروش می‌رسد

یک رئیس جمهور به فروش می‌رسد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جو مک جی نیس
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

کتابی که پیش رو دارید داستانی است از پشت صحنه مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و متاسفانه از یک زاویه بسیار تنگ و محدود. این کتاب تنها چگونگی تزئین و بسته بندی نهایی کالا را برای ما بازگو میکند و نه پشت صحنه تولید را! پشت صحنه تولید؟ بله، اتفاقا نه دهم داستان مربوط به این وجه قضیه است. جنگ و جدال پشت پرده الیگارشیهای معظم مالی، بر سر پیش راندن این یا آن مهره مورد نظر و یا قرار مدارها و توافق نهایی، بسته به موقعیت اقتصادی – سیاسی هر یک از این الیگارشیها. درکتاب «یک رئیس جمهور به فروش می رسد» نوشته جو مک جی نیس آمده است که چگونه به یاری رسانه های گروهی، قدرت های مالی در آمریکا توانستند نیکسون را که چندان مورد اقبال مردم نیز نبود، به مقام ریاست جمهوری برسانند. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا, جو مک جی نیس, ریاست جمهوری, قدرت های مالی در آمریکا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری