آموزش صفر تا صد طراحی در فتوشاپ

آموزش صفر تا صد طراحی در فتوشاپ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نامشخص
  • چاپ و سال / کشور: 2008

توضیحات

کتابی بسیار مفید که در آن به صورت تکنیکی به صورت تصویری و هم چنین پروژه محور به آموزش فتوشاپ می پردازد. فهرست مطالب این کتاب عبارتند از : چرا باید از فتوشاپ استفاده کنید برای طرح های خود ؟؟ آشنایی با قدرت های فتوشاپ همراه مثال تصویری آموزش نصب دائمی فتوشاپ ایجاد طرح های مختلف در اندازه های متفاوت رسم اشکال مختلف در فتوشاپ رنگ آمیزی در فتوشاپ به روش استادان فتوشاپ نحوه کار با عکس ها افکت ها در فتوشاپ بهترین روش دوربری کردن تصاویر در فتوشاپ آموزش کار با گرادیانت ها کار با متون فارسی و فونت های زیبا ایرانی خروجی گرفتن  کلی از کارتان   آشنایی با قدرت های فتوشاپ همراه مثال تصویری, آموزش کار با گرادیانت ها, آموزش نصب دائمی فتوشاپ, افکت ها در فتوشاپ, بهترین روش دوربری کردن تصاویر در فتوشاپ, خروجی گرفتن کلی از فتوشاپ, رسم اشکال مختلف در فتوشاپ, رنگ آمیزی در فتوشاپ به روش استادان فتوشاپ, کار با متون فارسی و فونت های زیبا ایرانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری