PHP به زبان ساده

PHP به زبان ساده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : یونس ابراهیمی
  • چاپ و سال / کشور: 2008

توضیحات

در این کتاب سعی شده است که مطالب به زبان و کدهای بسیار ساده آموزش داده شود و امید است که از آن بهره کافی را ببرند. PHP شاید عمومی ترین زبان اسکریپتی تحت وب باشد و استفاده از آن روز به روز بیشتر می شود و یا با استفاده از PHP می توان صفحات ورودی ایجاد کرده. جزییات ورود اطلاعات از طریق فرم ها را بررسی نمایید. فروم، گالری تصاویر و بسیاری از چیزهای دیگر را ایجاد کنید.. کار با PHP PHP چیست و چرا به آن نیاز داریم؟ برای شروع کار با PHP چه چیزهایی لازم دارید؟ استفاده از PHP ادغام کدهای HTML و PHP انواع خطاها در PHP کاراکترهای کنترلی متغیرها و انواع داده ها تست نوع متغیر تغییر نوع متغیر ثابت ها عبارات و عملگرها عملگرهای ریاضی عملگرهای تخصیصی عملگرهای مقایسه ای عملگرهای منطقی عملگرهای بیتی عملگر رشته رشته ها استفاده از Heredocs و Nowdocs آرایه ها دستورات شرطی دستور if دستور if…else دستور if…else if عملگر سه تایی دستور Switch دستورات تکرار دستور While حلقه do while حلقه for حلقه foreach خارج شدن از حلقه با استفاده از break و continue تابع مقدار برگشتی از یک تابع پارامترها و آرگومان ها پارامترهای اختیاری محدوده متغیر بازگشت (Recursion) سربارگذاری متدها برنامه نویسی شیء گرا کلاس سازنده مخرب سطح دسترسی کپسوله سازی خواص وراثت سطح دسترسی Protect Overriding کلاسهای انتزاعی کلاس final و متد final اعضای Static عملگر instanceof چند ریختی مدیریت استثناءها و خطایابی استثناءهای اداره نشده دستورات try و catch trait انواع خطاها در PHP, برنامه نویسی شیء گرا, پارامترها و آرگومان ها, دستور if, دستور While, عملگرهای منطقی, کار با PHP, مقدار برگشتی از یک تابع, یونس ابراهیمی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری