لذت زندگی در وقت اضافه

لذت زندگی در وقت اضافه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ولی بختیاری
  • چاپ و سال / کشور: 2008

توضیحات

اگر بازنشسته هستید و در دوران بازنشستگی بسر می برید، و یا در خانواده، بازنشسته دارید، یا نزدیک به سن بازنشستگی هستید، و یا مشکلات جسمی و روحی در بازنشستگی دارید، و فکر نمیکنید که دیگر راه حلی برای این مورد وجود داشته باشد یک خبر خوب اینکه تمام موارد بالا، راه حلهای ساده دارد، و راه حلها بصورت قابل انجام، در این کتاب به شما پیشنهاد گردیده است. در اوایل سال ۹۵ در خیابانهای تهران، پیرمردی با ۱۰۸ سال سن مشاهده شد که خیلی سرحال و قبراق بود، وقتی در خصوص توانائی جسمی از ایشان سئوال شد، بدون هیچ مقدمه ای، اقدام به بالا آوردن پای خود تا بالای سر، نمود و اعلام داشت که قصد دارد تا سن ۱۰۰۰ سالگی مثل حضرت نوح زندگی را ادامه دهد. اوقات فراغت, بازن نشستگی, دوران بازنشستگی, دوران پیری, زندگی در پیری, ولی بختیاری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری