iLike Video to GIF Converter 2.0.0.0

iLike Video to GIF Converter 2.0.0.0

  • کاربرد : مبدل پر سرعت فیلم به گیف
  • نسخه :Version 2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : iLike-share
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری هوشمند برای تبدیل ویدیوهای محبوبتان به گیف می باشد. این نرم افزار ابزاری مناسب برای ویرایش ویدیو و اصلاح آن ها را نیز در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید فیلم خود را ببرید و ابعاد دلخواه خود را برای آن ایجاد کنید، سرعت انیمیشن به نمایش در آمده در گیف کاملا در دستان شما خواهد بود. گیف خروجی برنامه دارای کیفیت مناسبی خواهد بود. شما می توانید فیلم خود را به شکل فریم به فریم در برنامه مشاهده کنید. از فرمت های ویدیویی مختلفی همچون MP4, AVI, MPG, WMV, FLV, MOV گیف مورد نظر خود را بسازید.

برش فایل های ویدیویی با دقت بسیار بالایی صورت می گیرد. در صورتی که بخواهید می توانید فریم های دلخواه خود را از ویدیو حذف کنید تا در گیف شما نشان داده نشوند. پیش نمایشی از کلیپ انتخابی شما به نمایش در می آید تا نتیجه تقریبی کار خود را مشاهده کنید. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده ای بوده و هر فردی بدون دانش قبلی می تواند از امکانات آن استفاده کند. ILike Video to GIF Converter دارای سرعت بالایی می باشد و بر روی سیستم های قدیمی نیز قابل استفاده است.



ویژگی های نرم افزار ILike Video to GIF Converter :



- سرعت بسیار بالای عملیات تبدیل

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- پشتیبانی از فرمت های ویدیویی مختلف

- امکان ویرایش کردن فایل های ویدیویی

- امکان برش زدن و تعیین ابعاد دلخواه برای ویدیو

- کم حجم و سبک نسبت به برنامه های مشابه

- کیفیت بالای فایل های گیف ایجاد شده

Description

It is a smart tool for making GIF files from your favorite videos. It also has useful editing functions, including trimming video to gif, setting width and height for output gif, changing animation speed, etc. The output gif has good image quality. You are allowed to preview original video frame by frame.

Create Animated GIFs from MP4, AVI, MPG, WMV, FLV, MOV, VOB, MKV, RMVB, etc.
Easy crop and specify video clip accurately
Allow delete unwanted frames
Preview original video frame by frame

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری