ویتامین D: سفتی کلسیم و استخوان در طی تکامل / Vitamin D: calcium and bone homeostasis during evolution

ویتامین D: سفتی کلسیم و استخوان در طی تکامل Vitamin D: calcium and bone homeostasis during evolution

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • ناشر : Nature
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

رشته های مرتبط: پزشکی و زیست شناسی، علوم سلولی و مولکولی، خون شناسی، قلب و عروق
ویتامین دی قبلا در توسعه و تکامل عمر مشاهده می‌شد اما الزاما به عنوان محصولات غیرفعال واکنش فتوشیمیایی دی هیدروکلسترول با نور فرابنفش B. سیستم درون‌ریز ویتامین D کامل توسط VDR خاص طبقه‌بندی گردید. ویتامین D خاص به انجام فعل و انفعال شیمیایی بر روی آنزیم‌های CYP 450 می‌پردازد که توسط هورمون‌های کلیسوتروپیک تنظیم گردید و پروتئین انتقال دهنده‌ی پلاسما تنها در مهره‌داران یافت می‌گردد. در اولین مهره‌داران، متابولیسم ویتامین دی و VDR ممکن است که به خوبی از تکثیر ژن رایج و قدیمی PRX/VDR به عنوان قسمتی از مسیر سم‌زدایی زنونی ناشی شده باشد. البته، سیستم درون‌ریز ویتامین دی به تنظیم‌گر مهم تأمین کلسیم برای اسکلت وسیع تبدیل شد. ویتامین دی برای کلسیم نرمال و سفتی استخوان الزامی است. همانگونه که توسط راشی تیسم‌های موجود در ویتامین دی پرورش دهنده‌ی دوزیستان، خزندگان، پرندگان و پستانداران نشان داده شد. از دوزیستان به بعد، استخوان به تدریج پویاتر با پخش تنظیم‌کننده‌های استخوان است. اساسا توسط اقدام ترکیبی PH و ۱a، ۲۵ دی هیدروکسی ویتامین D3‌ بر روی تولیدمثل و عملکرد استئوکلاست چند هسته‌ای. بنابراین، عملکردهای استخوان به عنوان مخزن آب کلسیم بزرگ و درونی تحت کنترل استئوکلاست‌ها هستند. استئوکلاست‌ها نیز ترسیم‌گر طیف چشمگیر فعالیت‌ها هستند که شامل حسگر مکانیکی و تنظیم مواد معدنی بوده، اما دارای نقش مهمی در مواد جهانی باارزش غذایی و ترکیب انرژی هستند. معدنی‌سازی حاصل از خزندگان تحت کنترل پروتئین‌های SIBLING به خوبی تنظیم شده و آنزیم‌های مربوطه می‌باشد. تقریبا همه‌ی آنها تحت کنترل ۱,۲۵ (OH)2D3 می‌باشند. بنابراین، ویتامین D به عنوان مولکول بی‌اثر آغاز شد اما نقش الزامی را برای کلسیم و سفتی استخوان در حیوانات خاکی بدست آورد جهت برخورد با چالش جاذبه‌ی بالاتر و محیط ضعیف کلسیم.

Description

Introduction
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری