مدیریت ادعا (مدیریت دعاوی) / Claim management

مدیریت ادعا (مدیریت دعاوی) Claim management

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • ناشر : الزویر Elsevier
  • چاپ و سال / کشور: 1990

توضیحات

رشته های مرتبط: مدیریت، مدیریت پروژه
تجزیه و تحلیل تقاضا به عنوان یکی از مسائل مهم برای مدیریت پروژه تبدیل شده است که نمی توان مطالعه پیرامون آن را در هیچ کدام یک از نشریات معتبر از نظر رد کرد . همانطور که با هر تلاش انسانی که در آن بیش از دو طرف درگیر هستند، عملیات قرارداد مملو از اختلاف است ، بسیار مهم است که بدانیم که چگونه می توان از ادعا ها در زمان جلوگیری و در جهت رفع مشکل آن ها را حل کرد . . رویای همه یک قرارداد ساختمانی است که در آن همه شرایط ایده آل باشد، و هر فرد شغلی داشته باشد که دارای زمان بندی مشخصی بوده و بودجه ی مناسبی داشته باشد و میزان تغییرات در آن کم باشد . متاسفانه چنین شرایطی به ندرت پیدا میشود . این بحث با موضوع ادعاهای قراردادهای ساختمانی و مناطق مرتبط به شرح زیر است: – ادعاهای ساختاری نوعی علیه صاحبان – ادعاهای ساختاری نوعی علیه پیمانکار – تأثیرات قانونی روشهای بحرانی – پیشنهادات پیشگیری از ادعا – مدیریت ضبط ادعاهای ساختاری نوعی علیه صاحبان اغلب ملاحظات ذکر شده درمورد مالکین پروژه عبارتند از: – برنامه ریزی ضعیف پروژه – تغییرات دامنه – دستورات تغییر ساختاری – اشتباهات و اشکالات – شتاب و سرعت قرارداد – تعلیق و توقف کار – دسترسی به مکان – دخالت و تأخیر دیگر پیمانکارها – اعتصابات و اعمال قدرت خداوند ( act of God در علم حقوق به این معنی می باشد ) – داوطلبان کم پیرامون هر کدام توضیح مختصری در ذیل موجود می باشد : برنامه ریزی ضعیف پروژه توجه نادرست به برنامه ریزی پروژه های پیش رو ، معمولا به دامنه های ناقص و یا طراحی ناقص و یا نادرست پروژه منتهی میشود . اغلب برنامه ریزی های نامناسب به پروژه های سریع و پیوسته اختم میشود که شامل موارد ذیل است : ست که شامل موارد زیر می شوند:

Description

TYPICAL CONSTRUCTION CLAIMS AGAINST OWNERS
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری