پنج اصل ساده بازاریابی برای هرگونه فناوری / ۵ Simple Rules of Marketing, Whatever the Technology

پنج اصل ساده بازاریابی برای هرگونه فناوری ۵ Simple Rules of Marketing, Whatever the Technology

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

رشته های مرتبط: مدیریت، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت کسب و کار
اینترنت ، امر بازاریابی را برای آن دسته از کسب و کارهایی که با مشتریان و خریداران واسطه در ارتباط میباشند ، بسیار آسان نموده است در واقع میتوان گفت که اینترنت امر بازاریابی را نه تنها برای این عده از افراد بلکه برای هر کسی که بخواهد در این زمینه فعالیت نماید آسان نموده است . اما با تمام این تکنولوژی های موجود و در دسترس جدید ما ، اغلب بازاریاب های مشتاق ما اصول اولیه بازاریابی را نادیده میگیرند هنر بازاریابی در طول سالهای کثیر ، آنچنان تغییری به خود ندیده است . در واقع بازاریابی یعنی ارتباط و تعامل بین دو طرفی که متمایل به انجام خرید و فروش با یکدیگر هستند . فناوری در دو دهه گذشته به طور چشم گیری پیشرفت کرده است به این گونه که موجب تحول و انقلابی در چگونگی پرداختن هر کسی به امر کسب و کار و تجارت گردیده است . نقل و انتقالات الکترونیکی و یا به عبارتی خرید و فروشهای اینترنتی اگرچه میتوانند تا حدی مفید واقع شوند و کسب و کاری را بر عرصه عمل برسانند با این حال یکی از روشهای جامع و عمومی برای برقراری ارتباط میباشد . بازاریاب ها باید به اشخاصی که میخواهند محصولات خود را به آنها بفروشند بهاء دهند به عبارتی باید نسبت به آنها احساس تعهد داشته باشند . مقدمه مسلما عمل به اصولی که در ذیل به آن اشاره خواهم نمود ماهیتاً خیلی ساده و آسان هستند ، دقیقا همان گونه که در عنوان آمده است . من خود عمداً به توضیح جزئیات بیشتر این اصول نپرداختم که از پیچیدگی آنها بکاهم تا همه ما علاقمند به انجام و بکارگیری این اصول باشیم . از این رو در اینجا به بیان اصول ساده و ابتدایی بازاریابی میپردازم که قطعا میتواند برای همه ما مفید واقع شود . اصل اول : مشهور شوید مردم تنها با کسانی معامله میکنند که به انها اعتماد نمایند به همین دلیل هم هر کسی که میخواهد در کسب و کار خود موفق باشد باید بازار خود را به گوش عموم برساند و خود را مشهور نماید . بازاریاب باید همیشه در تلاش باشد تا در بین مخاطبان و خریداران، زمانی که فرصتی یافت بهترین جنبه و ویژگی محصول خود را بیان نماید . نیازی نیست که تک تک افراد خریداری که میخواهند با شخص بازاریابی وارد معامله شوند از تمامی چم و خم معامله سر دربیاورند چرا که تنها چیزی که آنها نیاز دارند تا به محصول و معامله ای اعتماد کنند این است که به حد کافی در مورد آن بدانند .

Description

The Internet has made it much easier for businesses to communicate with potential customers and clients, which in turn has made marketing much easier for anyone who wants to get involved in it. But with all this new technology at our disposal, aspiring marketers have lost sight of the basics. The art of marketing has not changed over the years. It all comes down to the interaction between two parties that want to do business with one another. Technology has progressed so dramatically in the last two decades that it has revolutionized how everyone does business. Electronic transmissions can get the job done to a certain extent; however, they remain one of the most impersonal methods of communication. Marketers have to develop a dedication to the entities they’re trying to reach and avoid treating them like drops in a proverbial bucket.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری