اساس (اصول ) NTFS  / NTFS Basics

اساس (اصول ) NTFS  NTFS Basics

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

رشته های مرتبط: مهندسی کامیوتر، سخت افزار کامپیوتر، امنیت اطلاعات و معماری سیستم های کامپیوتری
قابلیت بازیافت و تمامیت داده با NTFS NTFS یک سیستم پرونده قابل بازیافت است که پایداری یک نسخه را با استفاده از فن آوری بازیافت و ورودی داده استاندارد تضمین می کند . در زمان توقف یک دیسک ، NTFS ثبات را با استفاده از اجرای یک روش بازیافت که به اطلاعات ذخیره شده در یک فایل ثبت دست پیدا می کند ، ذخیره می کند . روش باز یافت NTFS درست است . در حالی که این موضوع را که نسخه به یک مکان پایدار ذخیره شده را تضمین می کند . ورودی داده نیازمند حجم کوچکی از منابع است . NTFS همچنین برای به حداقل رساندن تأثیرات یک بخش بد بر روی نسخه NTFS ، از تکنیکی به نام مسیر دهی دوباره گروهی استفاده می کند . مهم اگر ثبت راه انداز اصلی ( MBR ) یا بخش راه انداز خراب شد ، شما ممکن است قادر به دستیابی به اطلاعات روی نسخه نباشید .

Description

NTFS is a recoverable file system that guarantees the consistency of the volume by using standard transaction logging and recovery techniques. In the event of a disk failure, NTFS restores consistency by running a recovery procedure that accesses information stored in a log file. The NTFS recovery procedure is exact, guaranteeing that the volume is restored to a consistent state. Transaction logging requires a very small amount of overhead. NTFS ensures the integrity of all NTFS volumes by automatically performing HDD recovery operations the first time a program accesses an NTFS volume after the computer is restarted following a failure. NTFS also uses a technique called cluster remapping to minimize the effects of a bad sector on an NTFS volume.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری