۶ روشی که روزنامه نگاران در زمانی که فجایعی مانند تیراندازی تئاتر کلوریدا پیش می آید میتوانند از عهده آن برآیند / ۶ ways journalists can cope when covering tragedies like the Colorado theater shooting

۶ روشی که روزنامه نگاران در زمانی که فجایعی مانند تیراندازی تئاتر کلوریدا پیش می آید میتوانند از عهده آن برآیند ۶ ways journalists can cope when covering tragedies like the Colorado theater shooting

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

رشته های مرتبط: علوم ارتباطات اجتماعی،مدیریت، روابط عمومی، مدیریت بحران
تقریبا هر روزنامه نگاری ، بحرانی را در بعضی نقاط گزارش خواهد داد که آیا آن یک قتل ،تجاوز جنسی، یک فاجعه طبیعی یا یک تیراندازی است همانند تیراندازی که درشب در تئاتر آیوروا در کلریدا رخ داد.داستان ناگفته ، چنین داستان هایی است که می تواند برگزارشگرانی که آنها را پوشش می دهند ،تاثیرگذار باشد. برخی رسانه های خبری اصلی هم مانند نیویورک تایمز ، منابع سلامت ذهن را به گزارشگرانی که به آنها نیاز دارند ، ارائه می دهند که آیا آنها پوشش دهنده خبر جنگ ها در خارج یا فجایعی است که در چمن خانه هایشان اتفاق می افتد.اما اتاقهای خبر کوچکتر همیشه چنین خدماتی را ارائه نمی دهند. اگر شما در تلاش هستید تا اثرات یک واقعه آسیب زا را به جنبش و لرزش دربیاورید در واقع شما آن را پوشش داده اید.در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند که سالم بمانید و در تجارت ماندگار باشید. خودتان را از نظر ذهنی آماده کنید هنری کی لی ،گزارشگر جرم سانفراسیسکو کرونیل (بزرگترین روزنامه شمال کالیفرنیا که در شهر سان فراسیسکو منتشر می شود) ؛در زمانی که هفت ساله بود شروع به تعقیب ماشین پلیس کرد ، او در ایمیل به من گفت در زمانی که او فقط یک پسر هفت ساله بود ، شیفته تعقیب، آژیر و نور بود. اگرچه گزارش هایش به او به عنوان یک فرد بزرگ ،سخت ضربه می زند.”من همیشه تلاش کرده ام که احساساتم را در یک جعبه حفظ کنم ” در غیر این صورت قادر نخواهم بود که شغلم رو به طور موثری انجام دهم. هیچ کس به خوبی لی قادر به تفکیک پردازی نیست و بسیاری از گزارشگران فراخوانده می شوند تا یک داستان اخبار فوری وحشتناک را در برخی نقاط در حرفه خودشان پوشش دهند. چنین حوادثی به شما زمان زیادی برای آماده سازی نخواهد داد؛ اما روش شما در صحنه جرم را به رسمیت می شناسد جایی که شما خون یا جسد را میبینید که به تفکیک ذهن شما کمک خواهد کرد.

Description

Mentally prepare yourself San Francisco Chronicle crime reporter Henry K. Lee began chasing police cars on his bicycle when he was 7. “Part of me is still that 7-year-old boy who is enamored with the thrill of the chase, the sirens and lights,” he told me by email. Although his reporting hits him harder as an adult, “I’ve always tried to keep my emotions ‘in a box;’ otherwise I wouldn’t be able to do my job effectively”. Not everyone is as good at compartmentalizing as Lee, and most reporters will be called upon to cover a grisly breaking-news story at some point in their careers. Such incidents don’t give you much time to prepare, but recognizing that you’re on your way to a crime scene, where you might see blood or a body, can help you safeguard your mind.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری