بررسی مکانیزم ISEE بر اساس خط تولید / A study on framework and realizing mechanism of ISEE based on product line

بررسی مکانیزم ISEE بر اساس خط تولید A study on framework and realizing mechanism of ISEE based on product line

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • ناشر : academy publisher

توضیحات

رشته های مرتبط: مهندسی کامپیوتر، مهندسی نرم افزار
با بکار بردن فرآیند تولید اتوماتیک خط تولید و سیستم مدیریت صنعت به ساخت مدرن برای مرجع، یک مدل جدید از محیط مهندسی نرم‌افزار مجتمع براساس خط تولید پیش برده شده است و چارچوب و تحقق مکانیزم مدل جدید در این مقاله کاملاً تحلیل شده است. مدل جدید دارایی (منابع) هسته خط تولید را به عنوان عامل عمومی قرار می‌دهد. بخش بالای آن محیط توسعه خط تولید را با تحقق تولید انبوه محصولات نرم‌افزاری، حمایت می‌کند، در حالی که بخش پایینی محیط توسعه نرم‌افزار رایج سنتی است که توسعه کدهای منبع و اسناد اجزای منبع هسته خط تولید را انجام می‌دهد. در مقایسه با مدل‌های محیط توسعه خط تولید موجود، قابلیت توسعه و تحقق یک مدل جدید کاملاً مشابه با مد تولید خط تولید اتوماتیک و سیستم مدیریت صنعت تولید فعفی بوده و احتمالاً محیط تولید نرم‌افزار دلخواهی که صنعت مهندسی نرم‌افزار در آینده توسعه خواهد داد می‌باشد.

Description

Keywords
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری