ارزش سهام، درامدها و سود مورد انتظار / stock prices, earnings and expected dividends

ارزش سهام، درامدها و سود مورد انتظار stock prices, earnings and expected dividends

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

رشته های مرتبط: مدیریت و اقتصاد، مدیریت مالی، اقتصاد مالی
این مقاله براورد هایی را در اختیار می گذارد که مربوط به داده های بازار بورس از ۱۸۷۱-۱۹۸۶ با میانگین تاریخی بلند مدت درامد های واقعی در اختیار می گذارد که شاخص خوبی از ارزش سود واقعی آینده می باشد. این رویداد زمانی صادق می باشد اطلاعات مربوط به ارزش سهام در نظر گرفته شود.ما براوردها را برای هر سال به طور جداگانه انجام دادیم و پیش بینی بهیینه ارزش موجود سود واقعی آینده تقریبا به صورت میانگین درامد های متوسط و ارزش واقعی فعالی بین ۲٫۳ و ۳٫۴ وزن معیار های درامدی می باشد.این بدین معنی است که مدل های ارزش فعلی ساده ارزش سهام می توانند رد شوند. ما از رویکرد برداری اتورگرسیون استفاده می کنیم که ما را قادر به محاسبه اهمیت آن برای رفتار ارزش سهام و درامد ها می سازد. براورد ما این می باشد که نشبت های لگاریتمی قیمت-سود متغیر تر بوده و ارتباطی با معادل نظری خود با توجه به مدل های ارزش موجود ندارد. سود آینده سهام ارتباط تنگاتنگی با معادل نظری خود داشته با این حال با این حال دو تا چهار برابر متغیر می باشد. رویکرد ما حاکی از ارتباط بین مقالات اخیر می باشد که براورد پذیری سود افقی بلند مدت را در سهام نشان داده و ارزش سهام آنقدر فرار است که نمی توان از حیث مدل های ارزش ساده به حساب آورد.ما نشان می دهیم که فراریت بیش از حد مستقیما اشاره به براورد پذیری سود بلند مدت دارد.

Description

Long historical averages of real earnings help forecast present values of future real dividends. With aggregate U.S. stock market data (1871–۱۹۸۶), a vector-autoregressive forecast of the present value of future dividends is, for each year, roughly a weighted average of moving-average earnings and current real price, with between two thirds and three fourths of the weight on the earnings measure. We develop the implications of this for the present-value model of stock prices and for recent results that long-horizon stock returns are highly forecastable.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری