Pluralsight - AR Interactions and Worldspace UI in Unity

Pluralsight - AR Interactions and Worldspace UI in Unity

  • کاربرد : در این دوره یاد خواهید گرفت برنامه های کاربردی AR ایجاد کنید
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Pluralsight
  • سال تولید : 2018

توضیحات

واقعیت افزوده می تواند بسیار بیشتر از اشیاء 3D است که در فضای جهانی تجسم می شود! در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که برنامه های کاربردی AR ایجاد کنید که کاربران را با مجموعه ای کامل از عناصر تعاملی، و نیز کشف UI های فضایی جهانی در Unity آشنا سازند.
هنگام ایجاد برنامه های واقعیت افزوده، تعامل به طور مناسب استفاده می شود و می تواند کاربران را در راه های جدید و جالب درگیر کند. در این دوره، AR Interactions و UI Worldspace در Unity، شما دانش دانش پایه را یاد خواهید گرفت، و همچنین توانایی ایجاد یک برنامه AR که از مجموعه ای کامل از عناصر تعاملی بهره مند است. اولا، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با UI World Space UI را طراحی کنید. بعد، شما گزینه های گوناگونی برای تعامل UI UI را خواهید کشید. در نهایت، شما خواهان بررسی تجربیات تعاملی به یک برنامه AR خواهید بود. هنگامی که شما با این درس به پایان رسید، شما باید مهارت و دانش AR تعاملی مورد نیاز برای ایجاد مواد تبلیغاتی AR، بازی ها و بیشتر! نرم افزار مورد نیاز: Unity

Description

When creating Augmented Reality applications, properly utilized interactivity can engage users in new and interesting ways. In this course, AR Interactions and Worldspace UI in Unity, you will learn foundational knowledge of, as well as gain the ability to create an AR app that utilizes a full suite of interactive elements. First, you will learn how to draw in users with a World Space UI. Next, you will discover the variety of options for World Space UI interactivity. Finally, you will explore how to tailor interactive experiences to an AR application. When you’re finished with this course, you will have the skills and knowledge of AR interactivity needed to create AR promotional materials, games, and more! Software required: Unity
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری