Pluralsight - Extending the Unity Editor with Custom Windows

Pluralsight - Extending the Unity Editor with Custom Windows

  • کاربرد : گسترش ویرایشگر یونیتی با ویندوز سفارشی
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Pluralsight
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اسکریپت وحدت، دنیای ویرایشگر اسکریپت را باز می کند، یک نظم در برنامه نویسی است که به برنامه نویسان کمک می کند تا آنها را سازماندهی کنند و ویرایشگر Unity را برای دیگران در نظر بگیرند. در این دوره، گسترش مجدد ویرایشگر وحدت با ویندوز سفارشی، شما دانش پایه ای را یاد خواهید گرفت و توانایی ایجاد پنجره های ویرایشگر سفارشی را در Unity خواهید یافت. اول، شما نحوه مرتب سازی متغیرها را یاد خواهید گرفت. بعد، شما چگونگی ایجاد پنجره جدید برای توابع و ابزار را کشف خواهید کرد. در نهایت، شما نحوه اسکریپت را در حالت ویرایشگر قابل خواندن خواهید آموخت. هنگامی که شما با این درس به پایان رسید، شما می توانید اصول اسکریپت ویراستار و ابزار برنامه نویسی وحدت را بیاموزید.

نرم افزار مورد نیاز: Unity

Description

Unity scripter will open the world of Editor Scripting, a discipline in programming that helps programmers organize and make the Unity editor cleaner for others to look at, with just a glance. In this course, Extending the Unity Editor with Custom Windows, you will learn foundational knowledge and gain the ability to create custom editor windows in Unity. First, you will learn how to organize variables. Next, you will discover how to create new windows for functions and tools. Finally, you will explore how to make scripts readable in editor mode. When you’re finished with this course, you will know the basics of editor scripting and tools programming in unity. Software required: Unity
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری