گندم های جیب استالین‎

گندم های جیب استالین‎

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : کیان دادگر
  • تعداد صفحه : 24

توضیحات

در طول سالیان متمادی و به مدت هفتاد و اندی سال، طبل یهود گوش جهان را کر کرده. یهود امروزه بر طبل کهنه و پوست فرسوده ی اعجوبه ی تاریخی به نام هولوکاست می کوبد. روزی خواهد رسید که پوستینه ی این طبل نحس پاره شده و جهان به پوچ بودنآن به طور تام پی خواهد برد.امروزه دم سوزناکی که در شوم فلوت هولوکاست نواخته میشود جهان رااز بزرگترین جنایات در جهان بی خبر و نا آگاه ساخته است.جنایاتی به معنای واقعی جنایت! فاتحان جنگ چه در زمان جنگ و چه در قبل و چه حتی بعد از آن بهنام انسان دوستی و جنگ برای بشریت (اومانیسم) دست به خون ملت های گوناگونی آلوده اند.از سیاست های کثیف بریتانیا و امریکا حرفی به میان نخواهم آورد که این سیاست ها عملا ملت های زیادی را مستقیما قربانی خویشنمودند.نمونه های بارزی از هولوکاست ها بدست فاتحین جنگ بوقوع پیوست. در سکوت و خفای کامل.بی آنکه کسی درفش انسان دوستی را بر علیه شان بلند کند و به رسوا کردن این پست جماعت انسان نما تن در دهد. قتل عام در تاریکی و خفقان!از شما خواهیم پرسید؟ آیا حاضرید غذایملتی را در جیب خود انبار کنید؟هر انسانی که اندکی شرافت و انسانیترا درک کند حاضر نیست که غذا از دهان ملتی بقاپد و برای تامین سلاح و جنگ افزارش آنها را به حراج بگذارد. اما آنهایی که خود را حافظ انسانیت میخواندندهر کدام مرتکب این جنایت خودخواهانه شده اند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری