Easy Digital Photo Recovery 3.0

Easy Digital Photo Recovery 3.0

  • کاربرد : بازیابی عکس های حذف شده با سهولت و با سرعت و سادگی هرچه تمامتر.
  • نسخه :Version 3.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MunSoft
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Easy Digital Photo Recovery، این نرم افزار ابزاری است که به شما اجازه می دهد تا بازیابی عکس های حذف شده خود را با سهولت و با سرعت و سادگی هرچه تمامتر انجام دهید. تصاویر حذف شده، تصاویر فرمت شده از هارد دیسک، دیسک فلش یا کارت حافظه را می توان با کمک این نرم افزار بسیار کاربردی بازیابی کرد. الگوریتم هایی که در این نرم افزار به کار رفته اند، عمدتا به سمت وظایف خاصی هدایت می شوند که امکان بازگرداندن حداکثر عکس ها را در مدت زمان کمی را ممکن می سازد. در استفاده از این نرم افزار می توان به کاربران اطمینان داد که اگر این برنامه نتواند کمکی به بازیابی عکس های شما بکند، به احتمال زیاد، حتی یک متخصص بازیابی اطلاعات نیز به نمی تواند فایل های شما را بازیابی نماید. این نرم افزار هرگونه فرمت تصویر گرافیکی را از JPEG و RAW و انواع نادر فرمت های مختلف، مانند ARW، ORF و DCR را بازیابی می کند. علاوه بر این، برنامه اجازه می دهد تا پیش نمایش عکس های قابل بازیابی و علامت گذاری آنهایی که نیاز به بازیابی دارند را مشاهده نمایید.

Description

Easy Digital Photo Recovery is a simple app that searches any drive attached to your PC for deleted image files. If you've accidentally deleted images, this might be able to save them for you.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری