Dup Scout Ultimate 11.8.12

Dup Scout Ultimate 11.8.12

  • کاربرد : نرم افزار حذف فایل های تکراری
  • نسخه :Version 11.8.16
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Flexense
  • سال تولید : 2019

توضیحات

دانلود Dup Scout Ultimate ابزاری کاملا حرفه ای به منظور جستجو و حذف کامل فایل های تکراری می باشد. این نرم افزار با جستجوی کامل در بخش های مختلف سیستم نظیر هارد و بخش های NAS فایل های تکراری را یافته و برای انجام عملیات به کاربر معرفی می کند. می توانید فایل های تکراری یافت شده را بررسی کرده و یا با استفاده از کلید های میانبر تعریف شده عملیات خود را روی آنها انجام دهید. از جمله این عملیات می توان به انتقال آن ها به دایرکتوری دیگر، فشرده سازی، انتقال و یا حذف کامل آن ها اشاره کرد. این برنامه با ارائه تحلیل های جزئی از وب سرور های HTML امکان یافتن آسان فایل های آنها و گزارشات ارسال شده را فراهم کرده و روند تجزیه و تحلیل عناصر را آسان تر می کند.

دانلود Dup Scout Ultimate به شما این امکان را می دهد تا گزارش فایل های حذف شده خود را به فرمت های اچ تی ام ال , فرمت متن , Excel CSV, پی دی اف و XML ذخیره نمایید.

Description

Dup Scout Ultimate is a professional duplicate files search and removal solution allowing one to search duplicate files in disks, directories, network shares or NAS storage devices. The user is provided with the ability to review detected duplicate files, generate reports, replace duplicate files with shortcuts or hard links, move duplicate files to another directory, compress and move duplicates or delete all duplicate files.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری