SamDrivers 19.4 LAN

SamDrivers 19.4 LAN

  • کاربرد : مجموعه ابزارهای شناسایی، نصب و به روزرسانی درایورها برای انواع ویندوز
  • نسخه :Version 19.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : samlabs
  • سال تولید : 2019

توضیحات

مجموعه ای از درایورها برای سیستم عامل های ویندوز از Windows 2000 تا Windows 10 و همچنین ویندوز سرور ها را در نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی برای کاربران فراهم می کند. ابزاری های حرفه ایی این مجموعه با استفاده از اسکنر درایور درونی خود، سیستم را بررسی نموده و درایورهای سخت افزار نصب نشده را شناسایی می کند و سپس با توجه به گزینه های انتخابی کاربران، عملیات (نصب، به روزرسانی و ...) را انجام می دهد. نکته قابل توجه این برنامه امکان انجام فرآیند شناسایی و آپدیت درایورهای سخت افزاری بدون نیاز به اتصال اینترنتی می باشد.

نکات:
- این بسته بر پایه مجموعه DriverPack Solution (درایور پک سولوشن) تهیه شده و تفاوتی که با DriverPack Solution دارد در این است که علاوه بر نصاب پیش فرض DriverPack Solution حاوی برنامه های کاربردی و مفید دیگری در زمینه شناسایی، نصب، تهیه نسخه پشتیبان و همچنین به روزرسانی درایور های سیستم می باشد که عبارتند از:
Drivers Installer Assistant 6.10.3
Snappy Driver Installer 0.3.423
DriverX 3.05
shell for backup drivers Drivers Backup Solution 3.90.21
مجموعه این ابزار ها شما را از دیگر بسته ها بی نیاز می کند و چنانچه یکی از ابزار موفق به شناسایی و نصب صحیح درایور سخت افزاری نباشد، می توانید از ابزار دیگری استفاده کنید.

Description

SamDrivers Collection of drivers for all 32-bit and 64-bit Windows operating systems from Windows 2000 to Windows 10 including server platforms.
As the shell-installer to auto-detect your hardware and automatically install the necessary drivers used special programs:
DriverPack Solution 16.2 / Drivers Installer Assistant 6.10.3 / Snappy Driver Installer 0.3.423 / DriverX 3.05 + shell for backup drivers Drivers Backup Solution 3.90.21

The collection includes the most current at the date of release of drivers collected personally SamLab. Do not confuse this package with a driver-packs from Bashrat'a - these drivers are newer and more stable.
SamLab long been a member of the team Bashrat has the opportunity to know about all the problems similar driver packs to create its own set of the most complete and peaceful!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری