CoffeeCup Responsive Site Designer 2.5

CoffeeCup Responsive Site Designer 2.5

  • کاربرد : طراحی وبسایت های زیبا با امکانات فراوان.
  • نسخه :Version 2.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CoffeeCup Software
  • سال تولید : 2019

توضیحات

یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند برای علاقه‌مندان به حرفه طراحی وب است تا با بهره‌گیری از امکانات آن بتوانید صفحات زیبا و چشم‌نواز را به صورت سازگار با اندازه‌های مختلف صفحات نمایشگر در گوشی، تبلت و یا کامپیوترهای دسکتاپ طراحی کنید. به لطف تکنولوژی‌های جدید در دنیای وب، امروزه می‌توانید صفحات اینترنتی را با شکل و شمایلی متفاوت و بسیار زیبا نسبت به چند سال قبل طراحی کرد. در دسترس بودن این تکنولوژی‌ها، فریمورک‌ها و دیگر راهکارها در زمینه طراحی صفحات وب، به شما طراحان این امکان را می‌دهد تا بتوانید صفحه وب دلخواه خود را از همان آغاز پروژه به صورت ریسپانسیو طراحی کرده و در مرحله آن را در دستگاه‌های مختلف تست کنید. این نرم افزار امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید صفحات ریسپانسیو را با بهره‌گیری از تازه‌ترین تکنولوژی‌های بوت‌استرپ (Bootstrap)، سی‌اس‌اس 3 (CSS3) و … ایجاد نموده و پروژه خود را به شکلی استاندارد و زیبا به انجام برسانید.

این نرم افزار با فراهم‌سازی یک محیط گرافیکی و بسیار زیبا، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با حرکت دادن المان‌های گرافیکی، صفحه اینترنتی دلخواه خود را درست همانند محیط گرافیکی پیش روی خود تحویل بگیرید. انواع فریمورک‌های پرکاربرد در دنیای وب که از آن‌ها برای طراحی صحات ریپسپانسیو استفاده می‌شود، در این نرم افزار کاربردی به شکلی خلاقانه گنجانده شده تا شما هم بتوانید همچون میلیون‌ها توسعه‌دهنده دیگر در سراسر دنیا صفحات وب دلخواه خود را ایجاد و از انتشار آنان لذت ببرید.

Description

THE No.1 RESPONSIVE SITE DESIGNER
Design visually with the Bootstrap and Foundation frameworks.
No code. Build faster. Design better.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری