Reallusion Cartoon Animator 4.0.0426.1 Pipeline

Reallusion Cartoon Animator 4.0.0426.1 Pipeline

  • کاربرد : ایجاد انیمیشن های دو بعدی بصورت حرفه ای.
  • نسخه :Version 4.0.0426.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Reallusion Inc
  • سال تولید : 2019

توضیحات

این نرم افزار ابزاری پیشرفته برای ایجاد انیمیشن های دو بعدی می باشد که با ویژگی هایی که ارائه می دهد سبب استفاده به عنوان نرم افزاری اساسی در ساخت انیمیشن ها شده است. این نرم افزار توانایی ایجاد چهره دو بعدی و انیمیشن هایی از چهره های مختلف و ساخت CrazyTalk به عنوان یک شخصیت 2D با بدن کامل و با صحنه ها، پروکسی ها، دوربین های مختلف و یک مرحله برای به دست آوردن صحنه ای ناب و زیبا را برای کاربران به ارمغان آورد. در حال حاضر سری نرم افزارهای Reallusion هر ساله با تغییراتی همراه می شود که این تغییرات در جهت کارایی بیشتر این نرم افزار می باشد و این نسخه با ویژگی های قدرتمند، سبب شده است تا این نرم افزار را به یک استودیوی متحرک 2D قوی تبدیل کند که شایسته نام تجاری منحصر به فرد آن است.این نرم افزار قدرتمند در حال آماده سازی برای ارائه ویژگی های جدید هیجان انگیز برای افزایش تولید انیمیشن 2D با ایجاد شخصیت بصری، انیمیشن هوشمند و ضبط عملکرد زنده است.

Description

The Smart IK feature demonstrates how Reallusion made 2D Character Animation more precise, powerful, yet more intuitive. Say goodbye to foot sliding, sinking or floating problems, the new Smart IK/FK system not only switches automatically, it makes creating amazing cartoon animation so much easier. Posing with locking end effectors gives you power to precisely animate characters with scene interaction. In addition, you can perfectly adapt motion files with different body shapes from our motion library, even fine-tune the character's stride or alter its motion genre.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری