SILKYPIX JPEG Photography 9.2.7.1

SILKYPIX JPEG Photography 9.2.7.1

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش تصاویر JPG
  • نسخه :Version 9.2.7.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Shortcut Software International
  • سال تولید : 2019

توضیحات

عکس های JPEG خود را با دوربین های دیجیتال، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها گرفته اید را بهبود ببخشید. از ابزارهای وضوح برای تنظیم وضوح، قلموی انتخاب (براش) و ابزارهای دیگر استفاده کنید. عکس های با کیفیت بالا را که تصور می کنید هنگام عکس گرفتن تان تولید می کنید را در این برنامه ویرایش نمایید.
اگرچه تصاویر JPEG با Gradation 8 بیت (۲۵۶ درجه) استفاده می کند، به طور خودکار با استفاده از SILKYPIX RAW Bridge به ۱۶ بیت (۶۵،۵۳۶ درجه) گسترش می یابد. با پردازش داده های JPEG به شیوه ای مشابه با داده های RAW، تنظیم کیفیت تصویر با غلظت بالایی ممکن است.
شما توسط نرم افزار SILKYPIX JPEG Photography می توانید تصاویری که توسط دوربین های دیجیتال یا موبایل خودتان ثبت کردید را به صورت عالی ویرایش و اصلاح نمایید.
ویرایش آسان با سلیقه ها
این برنامه شامل “سلیقه های مختلف” است، یک نوع از پیش تعیین شده ای که شامل سبک های مفید و اَشکال ها است. یک طعم مانند “چشم انداز” یا “پرتره” را انتخاب کنید تا عکس به پایان رسیده را به راحتی به تصویر خود متصل کند.
علاوه بر این، شما می توانید تمام پارامترهای سفارشی خود را به عنوان یک پیش فرض مناسب ذخیره کنید. پارامترهای توابع بسیار مفید هستند، و شما به راحتی می توانید تم ها و سبک ها را در هر تعداد عکس هایی که می گیرید بازسازی کنید.
غبار را آزاد کنید، جهت گیری تصویر را اصلاح و عکس خود را برش دهید!
با استفاده از ابزار Spotting Tool، از اشیاء ناخواسته، مانند گرد و غبار که ممکن است به علت آلودگی حسگر دوربین شما ظاهر شود، حذف کنید. شما همچنین می توانید تنظیم و اعمال چرخش و برداشت را نیز انجام دهید.
پردازش چندین عکس در یک بار
اگر با چندین عکس در یک زمان کار کنید (مانند تصاویر گرفته شده با تیراندازی پیوسته)، و پارامترها را تنظیم کنید، می توانید برای تمام تصاویر انتخاب شده در یک بار اصلاح کنید. به عنوان مثال، حتی اگر تنظیمات قرار گرفتن در معرض دوربین را تیره تر کنید، اگر این تصویر را انتخاب کرده و اصلاح کنید، می توانید تمام تصاویر انتخاب شده را در یک زمان تصحیح کنید.
پیش نمایش تفاوتها با توجه به کیفیت کاغذ در مانیتور شما
مدیریت رنگ را برای مشاهده یا چاپ مانیتور ارائه می دهد، از جمله سیستم “Printer proof” که به شما امکان شبیه سازی نتایج چاپ شده از یک پروفایل ICC را می دهد. این ویژگی ها از روند ویرایش دقیق برای چاپ پشتیبانی می کند. * نیاز به مانیتور که از مدیریت رنگ پشتیبانی می کند.

Description

With SILKYPIX JPEG Photography 8, you can release your creativity! Improve your JPEG photos taken with digital cameras, smart phones, and other devices. Use clarity tools to adjust sharpness, the freehand selection brush and other tools. Produce the high quality photo you imagined when you took your picture.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری