Smart PC Professional 6.2

Smart PC Professional 6.2

  • کاربرد : عیب یابی سیستم
  • نسخه :Version 6.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Smart PC Solutions Inc
  • سال تولید : 2019

توضیحات

اگر سیستم شما دارای مشکل می باشد و هر چند وقت یکبار کرش و یا هنگ می کند و یا اگر دائما کند عمل می کند، نرم افزار Smart PC چاره ی کار شما می باشد . فایل های باقی مانده از نرم افزار ها، خطاهای موجود در رجیستری، Shortcut های نا معتبر و فایل های بی استفاده در کامپیوتر شما فضای بسیاری از هارد دیسک شما را اشغال کرده اند و همین امر باعث هنگ کردن سیستم و یا کند شدن سرعت آن ها می شود . نرم افزار Smart PC راه حلی مناسب برای یافتن و حذف کردن error ها، بهینه سازی سیستم و مراقبت و محافظت از اطلاعات شخصی شما می باشد . با نرم افزار Smart PC کامپیوتر شما با سرعت بیشتری اجرا خواهد شد . Smart PC دارای چهار بخش اصلی می باشد : قسمت تعمیرات، قسمت پاکسازی، قسمت بهینه سازی و قسمت محافظت. هر کدام از این بخش ها دارای ابزاری مخصوص می باشند که به کاربر در بهینه سازی و مدیریت سیستم کمک بسیاری می کنند . نرم افزار Smart PC به سادگی خطاهای معمول و رایجی که می توانند مانند ویروس در سیستم شما گسترش یابند را از بین می برد . همچنین Smart PC می تواند از تمامی اطلاعات محرمانه ی شما شامل History مرورگرتان محافظت کند . Smart PC همان ابزاری است که همواره سلامت کامپیوتر شما را تامین خواهد کرد .



ویژگی های نرم افزار Smart PC :

– رفع خطاهای موجود در رجیستری ویندوز

– توانایی تعمیر سیستم

– قابلیت پاکسازی ویندوز از خطا ها و فایل های اضافی

– محافظت از اطلاعات مهم و شخصی کاربر

– حذف فایل های تکراری و مشابه

– افزایش سرعت ویندوز

– توانایی بر طرف سازی خطاهای موجود ناشی از نصب نرم افزار ها

– و …

Description

Smart PC Professional is a feature-packed application whose goal is to clean up the system to ultimately improve performance.

Intuitive design with structured tabs
The interface is represented by a standard window with all the main functions neatly organized into tabs.

At startup, you can use a wizard to perform a quick analysis on Registry errors, temporary files and the website visited history.

Smart PC Professional is able to fix Registry problems in the following locations: software locations, shared and known programs, ActiveX and COM entries, start programs list, uninstall entries, file associations, help and resources, fonts and sounds, and temporary Registry values.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری