ApowerCompress 2019 v1.0.1.11

ApowerCompress 2019 v1.0.1.11

  • کاربرد : ابزار فشرده سازی فایل.
  • نسخه :Version 1.0.1.11
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Apowersoft
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Apowersoft ApowerCompress اپلیکیشنی قدرتمند است که با استفاده از آن می توانید فضای قابل توجهی از سیستم خود را آزاد کنید. این اپلیکیشن با سرعت بالایی که دارد فایل های شما را به شکل قابل توجهی فشرده می کند، بدون این که افت کیفیت قابل ملاحظه ای را ببینید. امکانات دیگری از جمله تدوین فایل های ویدیویی، تنظیم روزولشون آن، فرمت خروجی، و انجام عملیات به شکل گروهی بر روی فایل ها نیز توسط این برنامه ارائه می شود.

شما می توانید فرمت های تصویری از جمله BMP, JPG, JPEG, PNG, GIF, TIF و TIFF را با استفاده از این نرم افزار به سرعت فشرده کنید. سه حالت مختلف برای فشرده سازی وجود دارد: Size, Normal و Quality که بنا به نیاز خود می توانید بین آن ها انتخاب کنید. شما می توانید فرمت اورجینال فایل خود را حفظ کنید یا آن را به فرمت های دیگر تبدیل کنید. امکان برش فایل های تصویری، شخصی سازی کردن سایز آن و ... وجود دارد. فایل های ویدیویی از جمله MP4, MKV, MOV, WMV, AVI, TS را با این برنامه می توان فشرده کرد. پیش از فشرده کردن فایل ویدیویی، می توانید سایز نهایی آن را تعیین کنید. از فشرده سازی فایل های پی دی اف نیز پشتیبانی می شود.

ویژگی های نرم افزار Apowersoft ApowerCompress :

- سه حالت مختلف برای فشرده سازی فایل ها

- سرعت بالا در فشرده کردن فایل ها

- پشتیبانی از پی دی اف، فایل های ویدیویی و تصویری

- تعیین کردن سایز فایل خروجی پیش از فشرده سازی

- تعیین کردن میزان رزولوشن ویدیو قبل از فشرده سازی

- پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های تصویری

- امکان تبدیل فرمت های ویدیویی به یک دیگر

Description

Advanced File Size Compressor
It has many great advantages including taking up little space, a high compression rate and speed, stable performance, and integrates multiple compression algorithms. Moreover, it offers many kinds of compression types. It also allows you to adjust video output resolution, crop video, select output format, batch compress files and so on.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری