ماجراهای ایکابد و آقای تاد / Ichabod & Mr Toad

ماجراهای ایکابد و آقای تاد Ichabod & Mr Toad

  • 4.0 (1 رای)
  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • توزیع کننده : جوانه
  • کیفیت : 512 x 384 / 25 fps
  • زمان : 58:25

توضیحات

ماجراهای ایکابد و آقای تاد (به انگلیسی: The Adventures of Ichabod and Mr. Toad) نام پویانمایی محصول کمپانی والت دیزنی (به انگلیسی: Walt Disney Productions) می‌باشد که به کارگردانی مشترک جک کینی (به انگلیسی: Jack Kinney)، کلاید گرونیمی (به انگلیسی: Clyde Geronimi) و جیمز الگر (به انگلیسی: James Algar) ساخته شده و در سال ۱۹۴۹ توسط کمپانی آر.کی.او رادیو پیکچرز (به انگلیسی: RKO Radio Pictures, Inc) عرضه شده است. از دیگر ساخته‌های این سه کارگردان می‌توان به پویانمایی‌های «فانتازیا ۲۰۰۰ – Fantasia 2000» و «آلیس در سرزمین عجایب – Alice in Wonderland» و از دیگر عناوین کلاسیک کمپانی والت دیزنی می‌توان به «پینوکیو – Pinocchio» و «بانو و ولگرد – Lady and the Tramp» اشاره کرد. داستان پویانمایی ماجراهای ایکابد و آقای تاد از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول بر اساس رمانی کودکانه به نام باد در میان درختان بید (به انگلیسی: The Wind in the Willows) اثر سال ۱۹۰۸ نویسنده بریتانیایی، کنیث گراهام (به انگلیسی: Kenneth Grahame) می‌باشد و بخش دوم بر پایه داستانی کوتاه به نام افسانه سوار بی سر (به انگلیسی: The Legend of Sleepy Hollow) به قلم نویسنده آمریکایی، واشینگتون ایروینگ (به انگلیسی: Washington Irving)، ساخته شده است…
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری